Hallo Jean-Luc,
ik ben zo vrij geweest je posting een weinig aan te passen, want je melde een fout voor Outlook Express, waar het duidelijk gaat over Office Outlook.
Het programma geeft aan dat er problemen zijn met je outlook bestanden. Deze kunnen soms corrupt worden.
Er is een tool om deze bestanden te herstellen. Je vindt het bestand Scanpst.exe:
Sluit al je programma's af, zeker mailprogramma's.
Open verkenner.
Indien je Verkenner niet ingesteld staat om extenties weer te geven, open dan in Verkenner het menu: Extra, Mapopties, tabblad Weergave en vink daar "Extenties voor bekende bestandstypen verbergen" UIT.
Klik op Toepassen en OK.
Navigeer in Verkenner nu naar:
Voor Outlook XP & 2003:
C:\Program Files\Common Files\System\Mapi\1043\ en daar dubbelklik je op het bestand Scanpst.exe.
(voor Outlook 2007 & 2010 is dit:
C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE12)Als je dubbelklikt op dit bestand dien je de lokatie van je Outlook.pst bestand te selecteren of in te typen:
C:\Documents and setting\hp_eigenaar.jean-luc\Local settings\Application data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst
Klik daarna op de knop
Starten.
Je Outlook.pst bestand wordt nu gescand, en eventueel hersteld.
Herstart daarna de PC en probeer opnieuw of Outlook naar behoren werkt.
Heeft dit gehopen?
SoftAid
EDIT: Sorry nero1, waren gelijktijdig bezig. Ik laat beide antwoorden staan. Zeker wegens je tip naar Fix-it, die nog nodig kan blijken ;-)
OS is Windows XP of Vista, want C:\Documents and settings is geen (toegankelijke) Windows 7 map.