Hey,
Ik heb een vraag over de excel sheet.
Hierop heb ik 2 tabbladen. Op het blad Algemeen heb je 2 lijsten.
Links -> Wat de persoon al heeft aan producten.
Rechts -> kan hij dit nog aanvullen met extra producten (beiden met een keuzelijst).
Onderaan wordt het totaal gemaakt. Als men nieuwe producten erbij neemt, die men niet heeft, kan hij hierop een korting/promo krijgen. In het tabblad Promo berek wordt dit berekend. In kolom C staan berekeningen met daarachter de kortingen.
Nu wil ik eigenlijk het volgende doen. Als er in kolom C een OK komt te staan, moet deze toegevoegd worden in Algemeen.
Bijv: Promo 1 is ok. Dan moet D2/E2/F2 en G2 (tabblad promo berek) gekopieerd worden naar G14/H14/I14/J14 (tabblad algemeen) zodat de kl de korting krijgt.
Wanneer er meerdere OKs zijn, moeten deze worden opgesomd worden in Algemeen (dus rij 2 komt dat op G15/H15/I15/J15)
Ik heb dit geprobeerd met vert. zoeken maar natuurlijk kiest die altijd alleen de eerste. Hoe kan ik dit wel werkend krijgen.
Alvast bedankt.