Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Startpagina Help Zoek Onbeantwoorde berichten Alle ongelezen berichten Archief nieuwsbrieven Inloggen Registreren

De meest recente berichten

Oplossing.be  |  Internet  |  FTP  |  Topic: uploaden gaat niet « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: uploaden gaat niet  (gelezen 2544 keer)
RXje
Member
*

Helpmij.info de oplossing

uploaden gaat niet
« Gepost op: 03 september 2009, 21:41:40 »

ik krijd deze foutmelding wanneer ik bestanden van site via ftp://..... en dit via intenet explorer wil verwijderen

ook via mijn ftp server kan ik niet verwijderen of uploaden

"er is een fout opgetreden bij verwijderen van map of bestand op de ftp server
zorg ervoor dat u toegang hebt tot deze map
details :550...read only file system"

Besturingssysteem    Vista
Windows live mail
BigG
Senior Member

Oplossing.be

Re: uploaden gaat niet
« Antwoord #1 Gepost op: 04 september 2009, 10:10:54 »

Citaat
550...read only file system

De foutmelding zegt alles, de ftp server waar je op connect (of de map op deze server waar je in werkt) staat read only. Dit wil zeggen, je kan lezen en/of downloaden, maar niet verwijderen en/of uploaden.

Citaat
ook via mijn ftp server kan ik niet verwijderen of uploaden

Je bedoelt hier waarschijnlijk een ftp programma mee, dus een client, geen server.

Remedie: de beheerder van deze server wil dus niet dat je kunt deleten of uploaden. Indien je deze persoon kent kun je het natuurlijk altijd vragen.

MS-7502 MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD, Intel(R) Core(TM)2 Quad  CPU   Q8200  @ 2.33GHz, 2327 MHz, GeForce 9600 GT, Realtek High Definition Audio,
Windows VISTA, Home Premium, SP2, NL, HDD:976 + 976 GB, C:\, NTFS, 4000 MB RAM,
Internet Explorer 8.0, Microsoft Outlook
Pagina's: [1] Omhoog Print 
Oplossing.be  |  Internet  |  FTP  |  Topic: uploaden gaat niet « vorige volgende »
Ga naar:  

Contact Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Hosted by: combell.com