Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Startpagina Help Zoek Onbeantwoorde berichten Alle ongelezen berichten Archief nieuwsbrieven Inloggen Registreren

De meest recente berichten

Oplossing.be  |  Algemeen - Computers  |  Computertips  |  Topic: converter voor al wat je kunt bedenken « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: converter voor al wat je kunt bedenken  (gelezen 856 keer)
demo
Senior Member

Oplossing.be

converter voor al wat je kunt bedenken
« Gepost op: 26 december 2005, 11:27:10 »

http://www.onlineconversion.com/

Met dit programmaatje kun je alles maar dan ook alles converteren, gewichten lengtes, fahrenheit maar dan ook alles, mile, foot....

Leek me leuk om op het bureaublad te zetten. Dat je een kat koopt en als die kat bij je aankomt in een zak en ze blijkt dan tien keer groter te zijn, dan kun je dit maar beter bij de hand hebben. Lachen

Geen reacties op die kat; ik ben zelf gaist. Grijns

Demo
« Laatste verandering: 26 december 2005, 11:35:47 door demo » Gelogd

Laptop- Centrino- Win xppro-xp2-512ram- 40Gb- processor1.8- - Antivir- Secretmaker-  Adsl Skynet- maxhton-outlook-gmail-dvd-cdRWcombodrive
Schorpioen
Ambassador

What goes up, must come down. (Tom Petty)

Re:converter voor al wat je kunt bedenken
« Antwoord #1 Gepost op: 26 december 2005, 19:30:10 »

Misschien interessant om te weten : wie een correcte versie van Windows XP heeft kan hier de nieuwe versie van de Windowsrekenmachine downloaden, eveneens voorzien van convertor.

Vista SP2/Mandriva - Intel Core 2 Quad 2,40 - 3GB RAM - HDD 500 Gb - nVidia GeForce 8600GT 512 Mb - Fujitsu Siemens 20" - Firefox/Comodo Dragon - Mozilla Thunderbird & Lightning - ADSL Scarlet One - Comodo Internet Security & Systemcleaner - thuisnetwerkje Vista-Kubuntu-openSUSE-MacOS
demo
Senior Member

Oplossing.be

« Antwoord #2 Gepost op: 26 december 2005, 20:30:35 »

Zeg Schorpioen ik dacht eens een goede tip te hebben,

Maar eerlijk is eerlijk de uwe is beter hij staat er bij mij al bij en is zeer gebruiksvriendelijk!

Demo

Laptop- Centrino- Win xppro-xp2-512ram- 40Gb- processor1.8- - Antivir- Secretmaker-  Adsl Skynet- maxhton-outlook-gmail-dvd-cdRWcombodrive
SoftAid
Global Moderator
Ambassador

Geslacht: Man

Nobody is perfect, not even me...

« Antwoord #3 Gepost op: 27 december 2005, 09:11:15 »

Nog pas besproken in de nieuwsbrief  Cool Grijns Lachebek

Lachebek SoftAid Lachebek

P4C800-E ASUSTeK Computer Inc., GeForce FX 5200, Windows XP Home SP3 NL NTFS, Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.60GHz (OC 3.12Ghz), 2048 MB RAM, HDD SATA: 250GB +1TB Extern + ATA:120GB, Free Avira AntiVir 10, IE-8, OE-6, Skynet ADSL Go, QuadBoot XPHome+XPPro+XPHome+Windows 7, Office XP (2002)
aktano
Member
*

« Antwoord #4 Gepost op: 02 januari 2006, 22:39:02 »

misschien niet zo sterk op grafisch vlak maar toch meerdere categorien en de mogelijkheid om zelf conversies toe te voegen...

te vinden op
http://student.ugent.be/vlk/downloads/convert.exe

groetjes,
A

Ferrari 3200 Acer,Inc., Mobile AMD Athlon 64 Processor 2800+, 1804 MHz, ATI MOBILITY RADEON 9700 AGP (0x4E50), Realtek AC'97 Audio for VIA (R) Audio Controller,
Windows XP, Prof, SP3, NL, HDD:39 + 58 GB, C:\, NTFS, 512 MB RAM,
BitDefender antivirus, ZoneAlarm Firewall, Firefox 3.0, Microsoft Out
Pagina's: [1] Omhoog Print 
Oplossing.be  |  Algemeen - Computers  |  Computertips  |  Topic: converter voor al wat je kunt bedenken « vorige volgende »
Ga naar:  

Contact Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Hosted by: combell.com