Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Startpagina Help Zoek Onbeantwoorde berichten Alle ongelezen berichten Archief nieuwsbrieven Inloggen Registreren

De meest recente berichten

Oplossing.be  |  Windows  |  Windows 7  |  Topic: Windows 7 toevoegen aan thuisgroep « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Windows 7 toevoegen aan thuisgroep  (gelezen 637 keer)
josvdpoel
Jr. Member
**

Oplossing.be

Windows 7 toevoegen aan thuisgroep
« Gepost op: 23 december 2009, 09:34:40 »

Ik heb momenteel in een thuisgroep 2 pc's met het OS Windows XP. Op beide pc's heb ik printers en bestanden gedeeld. De printer hangt aan de Desktop_PC.
Nu heb ik sinds kort een nieuwe laptop met OS Windows 7 en wil deze aan de groep toevoegen.
Hoe moet ik dat doen???

bvd
Jos vd Poel

Windows XP SP3 - Pentium(R)4 CPU 2.00 Ghz-1.5 Gb RAM-geheugen
josvdpoel
Jr. Member
**

Oplossing.be

Re: Windows 7 toevoegen aan thuisgroep
« Antwoord #1 Gepost op: 16 februari 2010, 10:32:26 »

Windows XP in het thuisnetwerk van Windows 7 opnemen kan kennelijk niet.
Wat ik wilde was vanaf mijn Windows 7 via het netwerk printen op een printer welke was aangesloten op een Windows XP pc.
Hiervoor heb ik de oplossing gevonden.
Ik maak op de XP pc een thuisnetwerk en maak hier een "netwerkdiskette" (netsetup.exe).
Dit bestand heb ik daarna uitgevoerd op de W7 pc. Daarna nog even de driver van de printer geinstalleerd, cq de printer toegevoegd op de W7 pc en allees functionneerd perfect.
Jos

Windows XP SP3 - Pentium(R)4 CPU 2.00 Ghz-1.5 Gb RAM-geheugen
Pagina's: [1] Omhoog Print 
Oplossing.be  |  Windows  |  Windows 7  |  Topic: Windows 7 toevoegen aan thuisgroep « vorige volgende »
Ga naar:  

Contact Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Hosted by: combell.com