Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Startpagina Help Zoek Onbeantwoorde berichten Alle ongelezen berichten Archief nieuwsbrieven Inloggen Registreren

De meest recente berichten

Oplossing.be  |  Windows  |  Windows 7  |  Topic: Pictogrammen « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Pictogrammen  (gelezen 189 keer)
Fabrice
Member
*

Pictogrammen
« Gepost op: 05 februari 2010, 00:19:17 »

Bij de vorige edities (Vista, XP etc) kon je 1 foto (vb een muziekalbum) op je map (vb groot pictogram) plaatsen.
Bij Windows 7 krijg je zo'n 'openstaande' map ... hoe krijg ik die gewone map met mijn albumfoto weer terug?
Vroeger ging ik naa Eigenschappen, Bestand selecteren, Toepassen en OK ... ging als een trein. ... maar nu?

Verbaasd  Ik heb weken zitten zoeken .. helaas
Moo
Ambassador

Geslacht: Man

Waar het hart van vol is, loopt de tekst van over.

Re: Pictogrammen
« Antwoord #1 Gepost op: 05 februari 2010, 09:12:38 »

Dat kan op dezelfde manier.
eigenschappen > tabblad "aanpassen" > "bestand selecteren"

Msi-7514,LTD, Intel 2 Quad cpu Q9550 2.83GHz, 2840 MHz, GeForce 9600 GT, Win7 oem 64bit pre NL, Realtek HD:1tb, C:\, NTFS, 4 Gb DDR2-SDRAM, KIS 9.0, Firefox 3.6.3, Ms-Outlook 2007,
Fabrice
Member
*

Re: Pictogrammen
« Antwoord #2 Gepost op: 05 februari 2010, 13:05:55 »

Precies, je kunt ook een afbeelding selecteren maar na Toepassen en OK verschijnt er dus een openstaande map en niet de map die voorheen standaard werd gebruikt (gewone map met foto erop).
Die gewone map kan ik nergens vinden ....  Beschaamd
Pagina's: [1] Omhoog Print 
Oplossing.be  |  Windows  |  Windows 7  |  Topic: Pictogrammen « vorige volgende »
Ga naar:  

Contact Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Hosted by: combell.com