Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Startpagina Help Zoek Onbeantwoorde berichten Alle ongelezen berichten Archief nieuwsbrieven Inloggen Registreren

De meest recente berichten

Oplossing.be  |  Windows  |  Windows 7  |  Topic: Scherm probleem Windows 7 bij spellen « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Scherm probleem Windows 7 bij spellen  (gelezen 665 keer)
123Kevin
Member
*

Scherm probleem Windows 7 bij spellen
« Gepost op: 17 februari 2010, 20:41:01 »

Ik heb zojuist Dink Smallwood gedownload en geinstalleerd, maar Windows start het niet in full screen, maar het scherm staat zegmaar in het midden met 2 dikke zwarte balken links en rechts.

Ik heb ook gekeken of dit bij Age of Empires II was en bij LOTR Return of the King en hierbij heb ik hetzelfde probleem.

Hoe kan dit en hoe kan ik het oplossen? Op Windows Vista heb ik deze problemen niet.

BvD
wouter1995
Ambassador

Geslacht: Man

Re: Scherm probleem Windows 7 bij spellen
« Antwoord #1 Gepost op: 17 februari 2010, 21:53:47 »

Misschien kan dit je probleem verhelpen:

Ga naar de snelkoppeling van het desbetreffende spel. Klik hier met de rechtermuisknop op en kies voor Eigenschappen.

Onder het tabblad compatibiliteit vink je "Visuele Thema's Uitschakelen" en "Bureaubladsamenstelling Uitschakelen" aan.

Bij "Dit programma uitvoeren in de compatibiliteitsmodus voor:" selecteer je Windows Vista (RTM/SP1/SP2 -> kies hetgene dat werkte)

Klik op Toepassen, OK om dit toe te passen.

Vriendelijke groet,

Wouter

Windows Vista H Premium SP2, XP Home/Pro SP3, 7 Professional, 2K Prof, Ubuntu 9.10, Server 2K3 R2 &2K8 R2 Enterprise, Win 98 SE, Avast Home, AsRock Conroe 945DVI,  C2D 4300 @2.1gHZ, 2 GB RAM DDR2 , Geforce 8500 GT, Velociraptor 150GB + Caviar Blue 500 GB,  2x DVD-RW, WLan 802.11G, PSU 550W
123Kevin
Member
*

« Antwoord #2 Gepost op: 18 februari 2010, 09:15:09 »

Geen succes, het heeft niet geholpen Droevig
nog meer suggesties?
Emphyrio
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 18 februari 2010, 10:45:21 »

Hoi Kevin,

Heb jij de specifieke drivers voor Windows 7 geinstalleerd ?

Dus bij je Grafische kaart fabrikant zoek je dan onder Windows 7 en jouw type kaart.

Als je deze driver installeert, moet je wel de oude driver verwijderen en PC herstarten.

Want als het wél werkt onder Vista, maar niet onder W7, dan zou ik in de richting van je drivers zoeken.

Emphyrio Lachebek
Moo
Ambassador

Geslacht: Man

Waar het hart van vol is, loopt de tekst van over.

« Antwoord #4 Gepost op: 20 februari 2010, 19:27:18 »

U kan de schermresolutie ook meegeven met de snelkoppeling.
Rechtermuisknopklik op de snelkoppeling van het spel > eigenschappen > tabblad "snelkoppeling" > naast "doel" en achter het installatiepad, daar geeft u het volgen in: +fullscreen 1

Kijk op de foto.

Msi-7514,LTD, Intel 2 Quad cpu Q9550 2.83GHz, 2840 MHz, GeForce 9600 GT, Win7 oem 64bit pre NL, Realtek HD:1tb, C:\, NTFS, 4 Gb DDR2-SDRAM, KIS 9.0, Firefox 3.6.3, Ms-Outlook 2007,
Pagina's: [1] Omhoog Print 
Oplossing.be  |  Windows  |  Windows 7  |  Topic: Scherm probleem Windows 7 bij spellen « vorige volgende »
Ga naar:  

Contact Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Hosted by: combell.com