Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Startpagina Help Zoek Onbeantwoorde berichten Alle ongelezen berichten Archief nieuwsbrieven Inloggen Registreren

De meest recente berichten

Oplossing.be  |  Windows  |  Desktopvragen  |  Topic: Iconen bureaublad « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Iconen bureaublad  (gelezen 2240 keer)
Dreken
Jr. Member
**

Geslacht: Man

Oplossing.be

Iconen bureaublad
« Gepost op: 23 februari 2010, 20:37:41 »

Hallo
Sinds enige tijd gebeurt het dat ik na een poos niet meer kan klikken op de icoontjes van mijn bureaublad. Als ik mijn PC terug herstart werken ze weer.
Ik kan wel via start, deze computer enz... een bestand openen, maar niet via icoon op bureaublad.
Weet iemand hoe dat kan verholpen worden.
Alvast bedankt.

Windows Vista
Office 2007
Pentium 4  - 3.4 Ghz - IE7 - Skynet
2048 RAM
ADSL/Skynet
Windows mail
Moo
Ambassador

Waar het hart van vol is, loopt de tekst van over.

Re: Iconen bureaublad
« Antwoord #1 Gepost op: 02 maart 2010, 11:54:50 »

Ik weet wel iets, hoe u dit kan krijgen. Wordt wel eens gebruikt om elkaar te plagen. Enkel toepasbaar als de doel pc van iemand is, die een kleinere schoenmaat heeft dan de uwe  Knipoog

U maakt een schermprint van het bureaublad en gebruikt dit als bureaubladachtergrond. Via de taakbalkeigenschappen gebruikt u de optie "taakbalk automatisch verbergen", daarna via de rechtermuisknop op het buraublad naar "beeld", de optie "buraubladpictogrammen weergeven" uitvinken.
Nu hebt u een foto als achtergrond met het vertrouwde uitzicht,  er zijn nu geen koppelingen meer te bespeuren, maar u denkt dat deze er zijn, omdat ze op de foto staan afgebeeld.

Het leuke is, dat de pc een pandoering krijgt, omdat niets schijnt te werken.

U komt uit de impasse, door met de muisaanwijzer helemaal tot onder te gaan, daarbij komt de taakbalk te voorschijn. Echte doorzetters durven de taakbalk te verschuiven naar een andere kant van het scherm, daardoor is het misschien nodig om ook met de muisaanwijzer naar een andere uiterste van het scherm te gaan. Alle instellingen terug zetten.   

Msi-7514,LTD, Intel 2 Quad cpu Q9550 2.83GHz, 2840 MHz, GeForce 9600 GT, Win7 oem 64bit pre NL, Realtek HD:1tb, C:\, NTFS, 4 Gb DDR2-SDRAM, KIS 9.0, Firefox 3.6.3, Ms-Outlook 2007,
crazydrummer
Member
*

« Antwoord #2 Gepost op: 04 maart 2010, 21:42:36 »

dit kan toch niet? aangezien dat ze na een tijdje niet meer werken, en als hij terug opstart dat ze wel weer werken ?

Windows 7 Ultimate Unknow USA
Pentium(R) Dual-Core  CPU      E5200  @ 2.50GHz 1200
P5QL
NVIDIA GeForce 9500 GT (Microsoft Corporation - WDDM v1.1) 1024MB 1440 x 900
High Definition Audio Device
Nr: 1 Model: SAMSUNG HD103UJ ATA Device
C:\ NTFS 931,51GB 691,02GB 3.328MB
R i k
Jr. Member
**

Oplossing.be uw raad in nood

« Antwoord #3 Gepost op: 04 maart 2010, 22:32:26 »

Waarom zou dat nie kunnen en waar gebeurd dit?

Op kantoor?  Het werkt en hij gaat even naar toilet en nadien werkt het niet meer. Terug opstarten en ok.
Enz...  Lachen

Standaard emailprogramma: Outlook Express + Gmail in OE
Standaard Operating System: Windows XP Pro SP3
Standaard Browser:Internet Explorer 8 (en FF3.6)
Moo
Ambassador

Waar het hart van vol is, loopt de tekst van over.

« Antwoord #4 Gepost op: 04 maart 2010, 23:32:42 »

U weet het zo, met de muis gaat u naar alle zijde van het scherm, als uw taakbalk tevoorschijn komt, dan weet u zeker dat u te grazen bent genomen Knipoog

Msi-7514,LTD, Intel 2 Quad cpu Q9550 2.83GHz, 2840 MHz, GeForce 9600 GT, Win7 oem 64bit pre NL, Realtek HD:1tb, C:\, NTFS, 4 Gb DDR2-SDRAM, KIS 9.0, Firefox 3.6.3, Ms-Outlook 2007,
Lecock
Jr. Member
**

« Antwoord #5 Gepost op: 05 maart 2010, 00:15:27 »

Die geintjes komen voor. Grijns

Maar hier zou ik even naar kijken: Verbaasd

Als dubbelklikken problemen oplevert, kun je de dubbelkliksnelheid (het maximuminterval tussen klikken) aanpassen. Voer de volgende stappen uit:

1.Je kunt de Muis als volgt openen: klik op de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Hardware en geluiden en klik vervolgens op Muis.

2.Klik op de tab Knoppen en versleep de schuifregelaar onder Dubbelkliksnelheid om de snelheid te verhogen of te verlagen.
Pagina's: [1] Omhoog Print 
Oplossing.be  |  Windows  |  Desktopvragen  |  Topic: Iconen bureaublad « vorige volgende »
Ga naar:  

Contact Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Hosted by: combell.com