Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Startpagina Help Zoek Onbeantwoorde berichten Alle ongelezen berichten Archief nieuwsbrieven Inloggen Registreren

De meest recente berichten

Oplossing.be  |  Windows  |  Opstart en afsluit problemen  |  Topic: xp afsluiten « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: xp afsluiten  (gelezen 333 keer)
leanmuda
Member
*

xp afsluiten
« Gepost op: 11 maart 2010, 17:53:34 »

Ik heb een pc met xp windows op. Ik weet niet waar ik het moet gaan zoeken maar je krijgt hem niet afgesloten. Nog via het scherm, nog via de start knop (en/of reset knop). De enige maar niet de optimale is de voedingskabel uittrekken. Hij start telkens opnieuw op. Op goed geluk zal hij één keer afsluiten op de 10 dat je probeert en dan nog.
Is hieraan iets te doen, een instelling of zo ??
SoftAid
Global Moderator
Ambassador

Geslacht: Man

Nobody is perfect, not even me...

Re: xp afsluiten
« Antwoord #1 Gepost op: 11 maart 2010, 18:18:17 »

Hallo leanmuda,

over welke PC gaat het? Die oude waar je overlaatst aan gesleuteld hebt?

om af te sluiten, probeer eens of volgende werkt:

druk gelijktijdig de toetsen Ctrl+Alt+Del om het venster Taakbeheer te starten. Kies in het Menu Afsluiten voor "Uitschakelen"

Lukt dit wel of niet? Laat iets weten, samen met het antwoord op de vorige vraag, en eventuele systeemgegevens van de betreffende PC.

Gelieve uw systeemgegevens in te vullen. Klik HIER voor meer informatie.

Lachebek SoftAid Lachebek             

P4C800-E ASUSTeK Computer Inc., GeForce FX 5200, Windows XP Home SP3 NL NTFS, Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.60GHz (OC 3.12Ghz), 2048 MB RAM, HDD SATA: 250GB +1TB Extern + ATA:120GB, Free Avira AntiVir 10, IE-8, OE-6, Skynet ADSL Go, QuadBoot XPHome+XPPro+XPHome+Windows 7, Office XP (2002)
leanmuda
Member
*

« Antwoord #2 Gepost op: 11 maart 2010, 18:30:22 »

Nee, nieuwe 2de hands pc.
Staat niet bij mij, kan dus spec nu niet weergeven.
leanmuda
Member
*

« Antwoord #3 Gepost op: 11 maart 2010, 18:37:34 »

we hebben dat geprobeerd (langs de telefoon) en de computer start opnieuw door
SoftAid
Global Moderator
Ambassador

Geslacht: Man

Nobody is perfect, not even me...

« Antwoord #4 Gepost op: 11 maart 2010, 18:45:45 »

Hallo leanmuda,

de PC sluit dus altijd normaal af, maar hij start automatisch terug op, is dat correct?

Lachebek SoftAid Lachebek             

P4C800-E ASUSTeK Computer Inc., GeForce FX 5200, Windows XP Home SP3 NL NTFS, Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.60GHz (OC 3.12Ghz), 2048 MB RAM, HDD SATA: 250GB +1TB Extern + ATA:120GB, Free Avira AntiVir 10, IE-8, OE-6, Skynet ADSL Go, QuadBoot XPHome+XPPro+XPHome+Windows 7, Office XP (2002)
leanmuda
Member
*

« Antwoord #5 Gepost op: 11 maart 2010, 18:58:52 »

zo zou je het ook kunnen zeggen, maar we drukken niet verkeerdelijk op de knop heropstarten. Het probleem blijft wel. Als je afsluit kiest verwacht je dat hij stilvalt. Is dat automatisch heropstarten uit te schakelen ?
Pagina's: [1] Omhoog Print 
Oplossing.be  |  Windows  |  Opstart en afsluit problemen  |  Topic: xp afsluiten « vorige volgende »
Ga naar:  

Contact Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Hosted by: combell.com