Help!

PC-Problemen?
De vrijwilligers van Oplossing.be zoeken gratis met u mee!

Hulp bij posten

Recente topics

Auteur Topic: Ik zit met een MS-Outlook 2003 Probleem  (gelezen 4946 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline demro

  • Nieuw lid
  • Berichten: 2
Ik zit met een MS-Outlook 2003 Probleem
« Gepost op: 10 april 2008, 21:59:20 »

Beste Forumnaren:   ;)

Ik zit met een MS-Outlook 2003 Probleem   ??? :-[
Ieder keer als ik deze na het controleren van mijn mails en deze dan niet meer nodig heb afsluit zoals het hoort heb ik tot nu toe geen probleem maaaar!? 
Als ik deze terug wil opstarten om nog een of ander te doen gaat het niet meer Ik moet eerst mijn PC afsluiten en heropstarten dan pas kan ik terug mijn MS-Outlook 2003 openen maar dit lukt ook niet altijd meteen soms moet ik deze opstarten in veilig modus, snappen jullie daar iets van?   ???
Wat staat er mij nu te doen   ???
Kan ik dit terug in orde krijgen, of zal ik deze terug moeten herinstalleren   ???
als ik deze herinstalleer ben ik dan al mijn belangrijke mails niet kwijt   ???
Wie kan er mij helpen met mijn probleem   ???

Vriendelijk groeten van een hulpbehoevende  ;)

Offline spyder

  • Ambassadeur
  • *****
  • Berichten: 5.265
  • PC probleem zit meestal tussen scherm en rugleun
Re: Ik zit met een MS-Outlook 2003 Probleem
« Reactie #1 Gepost op: 10 april 2008, 22:10:30 »
Hoi Demro,

Citaat
Als ik deze terug wil opstarten om nog een of ander te doen gaat het niet meer Ik moet eerst mijn PC afsluiten en heropstarten dan pas kan ik terug mijn MS-Outlook 2003 openen maar dit lukt ook niet altijd meteen soms moet ik deze opstarten in veilig modus,
Bedoel je hier dat je problemen hebt om je PC terug op te starten , of gaat het hier alleen om Outlook die je niet meer aan de praat krijgt?
Als het Outlook is die voor je probleem zorgt , kan je je Office installatie laten herstellen door je CD van Office bij de hand te nemen, en hiervan op te starten. Je zal een keuze kunnen maken tussen instaleen, repareern of verwijderen van je Office installatie. Kies hier voor repareren.

Als het je PC is die voor problemen zorgt zullen we toch een beetje verder moeten gaan zoeken.
Krijg je foutmeldingen te zien? (Blauw scherm bvb)
Heb je onlangs nieuwe hardware geinstalleerd? Drivers geupdate?

groetjes
Windows 7 Ultimate Unknow NLD
Intel(R) Core(TM) i7 CPU         870  @ 2.93GHz 2934
P7P55D-E PRO
NVIDIA GeForce GTX 470 1280MB 1680 x 1050
HD 1 : INTEL SSDSA2M080G2GC (80GB)
HD 2 : ST31500341AS (1,5TB)
HD 3 : ST320006 41AS (2TB)
browser: Maxthon  mail:Thunderbird AV: Bitdefender
Scarlet user

Offline Moo

  • Ambassadeur
  • *****
  • Berichten: 1.165
  • Geslacht: Man
  • Waar het hart van vol is, loopt de tekst van over.
Re: Ik zit met een MS-Outlook 2003 Probleem
« Reactie #2 Gepost op: 11 april 2008, 10:05:04 »
Ms-outlook is een onderdeel van Ms-office en dat programma heeft een hersteloptie, daarmee kan u fouten in de office onderdelen herstellen. Dat heeft verder geen gevolgen voor uw account in outlook. De persoonlijke instellingen in oa Ms-Excel worden wel naar de standaartinstellingen gezet en zal u terug moeten instellen.

Startknop > configuratiescherm > software > klik op het icoon van office 2003 en klik op 'wijzigen' > kies voor de hersteloptie.
ASRock P43 Pro/USB3, Intel 2 Quad cpu Q9550 2.83GHz, 2840 MHz, NVIDIA GeForce GTS 450, Win7 oem 64bit pre NL, Realtek, HD:1tb, 4 Gb DDR3, KIS, Firefox, Ms-Outlook 2007, Telenet

Offline demro

  • Nieuw lid
  • Berichten: 2
Re: Ik zit met een MS-Outlook 2003 Probleem
« Reactie #3 Gepost op: 13 april 2008, 18:57:21 »
Beste vrienden forumleden  ;)
Eerst en vooral bedankt voor de reacties en ik moet zeggen (hout vast nemen) dat het terug werkt ik weet niet of ik het probleem volledig opgelost heb maar hij werkt terug zonder haperen, en dat is het voornaamst denk ik  ;) :-[
Wat ik gedaan heb is gewoon een tip (de gemakkelijkste  :-[ ) gevolgd, en dit was Outlook afsluiten, dan taakbeheer openen via “CTRL & ALT & DEL” daar in processen zoeken naar Outlook.exe en dit heb ik dan ook terug gevonden deze aangeklikt en dan proces sluiten en tot nu toe heb ik geen probleem meer gekregen met mijn Outlook  ;)  Naar het schijnt zou deze nog ergens verborgen draaien, hoe of waarom moet je mij niet vragen, dat weet ik niet :-[
Nogmaals beste vrienden forumleden bedankt voor uw reacties en pas op ik heb er nog veel bij geleerd met al die reacties van jullie, ook die heb ik zelfs gekopieerd en opgeslagen want je weet maar nooit  ;) :-[
Groeten Demro  ;)  :)

 


www.combell.com