Help!

PC-Problemen?
De vrijwilligers van Oplossing.be zoeken gratis met u mee!

Hulp bij posten

Recente topics

Auteur Topic: geluid inkomende mail  (gelezen 12927 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koekje

  • Lid
  • *
  • Berichten: 47
  • Oplossing.be
geluid inkomende mail
« Gepost op: 01 maart 2010, 11:53:42 »
Graag had ik bij het ontvangen van mail in Outlook Express een geluid genre 'you've got mail'oid.
Hoe kan ik dit instellen ?
Gelieve uw systeemgegevens in te vullen. Klik HIER voor meer informatie.

Online SoftAid

  • Administrator
  • Ambassadeur
  • *****
  • Berichten: 20.128
  • Geslacht: Man
  • Nobody is perfect, not even me...
Re: geluid inkomende mail
« Reactie #1 Gepost op: 01 maart 2010, 12:11:59 »
Hallo Koekje,

in Outlook Express ga je in het menu Extra, Opties, tabblad Algemeen, Berichten verzenden/ontvangen.

Daar kan je een vinkje zetten bij"Geluid afspelen bij nieuwe berichten". Klik op Toepassen en OK.

Je hoort nu een typisch Windows geluid. Je kan dit geluid aanpassen/veranderen in Configuratiescherm, Geluiden en audioapparaten, tabblad Geluiden, Programmagebeurtenissen. Daar kan je de lijn "Melding bij nieuw e-mailbericht" selecteren, en in het vak "Geluiden:" zie je dan welk geluid er ingesteld is.
Je kan nu in de lijst een ander geluid selecteren (klikken op de "Play"-knop laat je het nieuwe geluid horen).
Wil je een ander geluid, zoals een tekst "You got mail", dan kan je via internet naar een site als DEZE surfen, en daar een geluid downloaden naar je bureelblad.
In Configuratiescherm kies je nu dat bestand op je bureelblad door er naar toe te gaan met de knop Bladeren en het bestand te selecteren.

:) SoftAid :)             

Maximum grootte bijlagen vergroot naar 4 MB
Dubbelposten, het posten op verschillende forums van dezelfde vraag, dient op
voorhand gemeld te worden, met een link naar het topic op de andere site.
Overtreding van deze regel kan bestraft worden met verbanning !

 


www.combell.com