Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Startpagina Help Zoek Onbeantwoorde berichten Alle ongelezen berichten Archief nieuwsbrieven Inloggen Registreren

De meest recente berichten

Oplossing.be  |  Windows  |  Desktopvragen  |  Topic: Kopieren van muziek maps « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Kopieren van muziek maps  (gelezen 596 keer)
blue tango
Member
*

Kopieren van muziek maps
« Gepost op: 02 juni 2010, 13:45:43 »

Als ik een muziekmap maak en er staat geen afbeelding op de software van de cd zoek ik zelf een foto via google afbeeldungen en plaats die op mijn map. Dat werkt perfect.
Wanner ik nu die map kopieer naar een externe harde schijf ( om een back up te nemen ) wordt de muziek gekopieerd maar de afbeelding niet. Huilen
Ik heb al van alles geprobeerd en niets helpt;
Is er iemand die raad weet?
Moo
Ambassador

Geslacht: Man

Waar het hart van vol is, loopt de tekst van over.

Re: Kopieren van muziek maps
« Antwoord #1 Gepost op: 04 juni 2010, 08:02:56 »

Als u met XP werkt en zonder sp3, dan kan dit aan uw instellingen liggen. Deze instelling kan u vinden in de geavanceerde mapinstellingen, bij "De weergave-instellingen van elke map opslaan", dat dan is aangevinkt. Deze instelling mag dan uitgevinkt worden (zie afbeelding 1)
Als dit is aangevinkt, dan valt u terug op de standaardinstellingen, Standaard zijn die gegevens beperkt tot 200 lokale mappen en 200 netwerkmappen. Vanaf sp3 zou dit zijn opgelost.

Msi-7514,LTD, Intel 2 Quad cpu Q9550 2.83GHz, 2840 MHz, GeForce 9600 GT, Win7 oem 64bit pre NL, Realtek HD:1tb, C:\, NTFS, 4 Gb DDR2-SDRAM, KIS 9.0, Firefox 3.6.8
, Ms-Outlook 2007,
Pagina's: [1] Omhoog Print 
Oplossing.be  |  Windows  |  Desktopvragen  |  Topic: Kopieren van muziek maps « vorige volgende »
Ga naar:  

Contact Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Hosted by: combell.com