Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Startpagina Help Zoek Onbeantwoorde berichten Alle ongelezen berichten Archief nieuwsbrieven Inloggen Registreren

De meest recente berichten

Oplossing.be  |  Hardware  |  Scanners  |  Topic: Hp psc 1510 all in one « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Hp psc 1510 all in one  (gelezen 682 keer)
pellonpekko
Senior Member

Oplossing.be

Hp psc 1510 all in one
« Gepost op: 01 juli 2010, 18:16:50 »

Hallo, mijn printer printe een tijdje geleden slechts de onpare bladzijden van een internet document.
Ik dacht dat er wat mis was met mijn printer dus ik installeer de printer (hp psc 1510 all in one) opnieuw
Miserie miserie miserie en nog eens miserie.
In plaast van het keuzescherm te krijgen om om type en plaats van het te te scannen document te krijgen, krijg ik een zwart vlak met knoppen. Ik heb dus een paar keer alles gewist terug geinstalleer naar de site van hp de nieuwste versies gedownload niks hielp
Heb dan van miserie alles van hp van mijn pc gesmeten, dacht ik toch, met het programma unlocker. Maar nu krijg ik HP solution center langs geen kanten nog op mijn pc. Help Help Help, ik kan langs geen kanten nog scannen. ps Hp image zone express krijg ik er wel op maar daar kan in niet mee scannen.
Ook kan ik in word geen documenten meer dubbelzijdig afprinten. Het keuze menu is veranderd.
« Laatste verandering: 01 juli 2010, 19:10:01 door pellonpekko » Gelogd

Windows XP Professional SP2 NLD 32 bit
Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.80GHz 2813
-
RADEON 9200 LE SEC Family (Microsoft Corporation) 128MB 1024 x 768
Realtek AC'97 Audio
Nr: 1 Model: WDC WD1200BB-00DWA0
Nr: 2 Model: OEI-USB CompactFlash USB Device
Nr: 3 Model: OEI-USB SM/MS/SD USB Device
C:\ NT
gedeon
Ambassador

Geslacht: Man

God ? Ik ? Noway !!!

Re: Hp psc 1510 all in one
« Antwoord #1 Gepost op: 25 juli 2010, 10:09:42 »

Hello,
er blijft niets anders dan het programma van Hp helemaal uitwissen van de computer, en volledige opnieuw instaleren , zoals het hoort met een usb apparaat! Lachen

Waarom had je  de programma  direct opnieuw geinstalleerd?

Mischie een heropstart van de computer of de printer zou het probleem zelf opgelost  hebben?
Wij hebben die apparaat hier thuis, en het heeft soms zijn kuren, maar nooit hebben wij het programma moeten herinstaleren!
Zijn uw print afstelling wel correct ?
 Cool

Puffer2 ASUSTeK Computer INC., Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.20GHz, , GeForce 7950 GT, Realtek High Definition AudioASUSTeK Mercur Capture Device,
Windows XP, Home, SP3, NL, HDD:156 GB, C:\, NTFS, 2047 MB RAM, Windows Security, I.E 8,
 Firefox 3.5.7, Windows Live Mail
Pagina's: [1] Omhoog Print 
Oplossing.be  |  Hardware  |  Scanners  |  Topic: Hp psc 1510 all in one « vorige volgende »
Ga naar:  

Contact Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Hosted by: combell.com