Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Startpagina Help Zoek Onbeantwoorde berichten Alle ongelezen berichten Archief nieuwsbrieven Inloggen Registreren

De meest recente berichten

Oplossing.be  |  Windows  |  Windows programma's  |  Topic: Hoe betrouwbaar is de software van Iobit? « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Hoe betrouwbaar is de software van Iobit?  (gelezen 171 keer)
123Kevin
Member
*

Hoe betrouwbaar is de software van Iobit?
« Gepost op: 18 juli 2010, 11:59:53 »

Ik gebruik al een tijdje Advanced Systemcare en Iobit Security 360. Het lijkt me wel goede software, maar ik twijfel eraan. De software van Iobit haalt er altijd dingen uit die andere programma's niet vinden, en dat valt me eigenlijk wel op. Ik vraag me dan ook af of dit niet gewoon allemaal fake is.

Bijvoorbeeld, als ik met CCleaner mijn pc schoonmaak, en daarna Advanced Systemcare gebruik, dan vind Advanced Systemcare nog steeds "junk files" en allerlei andere dingetjes.

Of als ik pas mijn partities lang heb laten defragmenteren, vind Advanced Systemcare nog steeds fragmenten.

Ik vind dit dus een beetje verdacht. Hoe betrouwbaar is Iobit?
Schorpioen
Ambassador

What goes up, must come down. (Tom Petty)

Re: Hoe betrouwbaar is de software van Iobit?
« Antwoord #1 Gepost op: 18 juli 2010, 12:13:16 »

Volgens PC Magazine niet veel waard : http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2355888,00.asp

Vista SP2/Mandriva - Intel Core 2 Quad 2,40 - 3GB RAM - HDD 500 Gb - nVidia GeForce 8600GT 512 Mb - Fujitsu Siemens 20" - Firefox/Comodo Dragon - Mozilla Thunderbird & Lightning - ADSL Scarlet One - Comodo Internet Security & Systemcleaner - thuisnetwerkje Vista-Kubuntu-openSUSE-MacOS
Pagina's: [1] Omhoog Print 
Oplossing.be  |  Windows  |  Windows programma's  |  Topic: Hoe betrouwbaar is de software van Iobit? « vorige volgende »
Ga naar:  

Contact Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Hosted by: combell.com