Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Startpagina Help Zoek Onbeantwoorde berichten Alle ongelezen berichten Archief nieuwsbrieven Inloggen Registreren

De meest recente berichten

Oplossing.be  |  Windows  |  Windows 7  |  Topic: Foto's « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Foto's  (gelezen 271 keer)
Lenna
Member
*

Oplossing.be

Foto's
« Gepost op: 27 juli 2010, 18:01:13 »

Hello,

Ik heb onlangs Windows 7 geînstalleerd.
Op mijn externe schijf heb ik veel foto's staan.
Als ik een folder opendoen dan kan ik niet de foto's zien zoals vroeger bij XP.
Ik moet de foto's openen in een ander programma.
Voor het maken van een keuze om bv. foto's in PowerPoint en dergelijke op te laden is dit wel omslachting.
Kan er mij iemand helpen om de foto's toch terug direct in de folder te kunnen bekijken

Magda

Gelieve uw systeemgegevens in te vullen. Klik HIER voor meer informatie.
wouter1995
Ambassador

Geslacht: Man

Re: Foto's
« Antwoord #1 Gepost op: 27 juli 2010, 21:12:55 »

Open de verkenner. In de menubalk klik je op Organise (Organisern. Bij het item Layout (Weergave) klik je op het 3e item, Preview pane (Voorbeeld-balk). Er verschijnt aan de rechterkant van je venster een gedeelte waar een geselecteerde afbeelding wordt weergegeven.

Om de afbeeldingen als "thumbnails" te zien (ik denk dat dit "tegels" heet in Win XP) druk je op CTRL en scroll je tegelijkertijd met je muis. De weergave van de bestanden in de map verandert naargelang je blijft scrollen.
Je kan dit ook instellen door op de 3de knop (rechts) in je menubalk te klikken. Je krijgt dan een menu om een weergave te kiezen. (zie afbeelding 2 mocht het niet helemaal duidelijk zijn)

Vriendelijke groet,

Wouter

Windows Vista H Premium SP2, XP Home/Pro SP3, 7 Professional, 2K Prof, Ubuntu 9.10, Server 2K3 R2 &2K8 R2 Enterprise, Win 98 SE, Avast Home, ASUS P7P55D-E, Core i5 760, Corsair XMS 4GB DDR3 , Geforce 8500 GT, Velociraptor 150GB + Caviar Blue 500 GB,  2x DVD-RW, WLan 802.11G, PSU 550W
Pagina's: [1] Omhoog Print 
Oplossing.be  |  Windows  |  Windows 7  |  Topic: Foto's « vorige volgende »
Ga naar:  

Contact Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Hosted by: combell.com