Help!

PC-Problemen?
De vrijwilligers van Oplossing.be zoeken gratis met u mee!

Hulp bij posten

Recente topics

Auteur Topic: Telenet Instellingen  (gelezen 40186 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

guido1

  • Gast
Re:Telenet Instellingen
« Reactie #15 Gepost op: 29 januari 2003, 22:52:38 »
Hallo Strike,

Indien Telenet echt klantvriendelijk was dan had hun medewerker dat toch ook in zijn e-mail kunnen zetten. Maar dat is mischien te veel gevraagd.

Toch bedankt voor de tip, ik zal het onthouden.

Guido

Offline StriKe

  • Ambassadeur
  • *****
  • Berichten: 4.647
  • Geslacht: Man
Re:Telenet Instellingen
« Reactie #16 Gepost op: 30 januari 2003, 17:47:36 »
Hallo,

Er is een helpdesk bij Telenet maar ...

Op zich is er niet echt iets mis, maar er zijn nogal wat medewerkers die

- Niet veel zin hebben om te werken
- Niet de nodige kennis hebben.

Dit laatste wordt dacht ik door Telenet aangepakt de laatste tijd, ze geven hun agenten regelmatig bijscholingscursussen en nota's en dergelijke. Hoever dit in de praktijk wordt toegepast weet ik echter niet.

Om maar te zeggen dat het ervan afhangt welke helpdeskmedewerker je aan de hand hebt, om al dan niet goed geholpen te worden.

Groeten,
StriKe,
0T5326 Dell Computer Corporation, GeForce FX Go5200, Windows XP, Prof, SP2, NL, Mobile Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.06GHz, 512 MB RAM, HDD:97 GB, NTFS, AVG Anti-Virus, Kerio Personal Firewall, Firefox 2.0, The Bat!

Offline vik

  • Lid
  • *
  • Berichten: 12
  • De Oplossing!
Re:Telenet Instellingen
« Reactie #17 Gepost op: 08 april 2003, 19:17:47 »
het is inderdaad als men de kabel van de modem uittrekt dat internet zichzelf terug installeerd maar er moet wel XP besturingsprogramma draaien na een kwartiertje terug insteken en alles werkt weer werd door de telefonische helpdesk van telenet aan een vriend van mij ook zo aangeraden  :)
Gelieve uw systeemgegevens in te vullen. Klik HIER voor meer informatie.

 


www.combell.com