Help!

PC-Problemen?
De vrijwilligers van Oplossing.be zoeken gratis met u mee!

Hulp bij posten

Recente topics

Auteur Topic: Body (inhoud) van mail in Outlook niet zichtbaar  (gelezen 52091 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Marcske

  • Volledig lid
  • **
  • Berichten: 156
  • Oplossing.be
Body (inhoud) van mail in Outlook niet zichtbaar
« Gepost op: 13 april 2025, 14:07:34 »
Van een bepaalde afzender krijg ik de inhoud van de mail niet zichtbaar/leesbaar.
Dus geen tekst, enkel het onderwerp, verder niets...
Als ik deze mail opzoek en bekijk in de webmail, dan is alles prima leesbeer.
Maar dus niet in Outlook.

Moeten daar settings voor aangepast worden?
Windows 11
Intel(R) Core(TM) i5 CPU         660  @ 3.33GHz 1166
H55-GD65 (MS-7637) 
NVIDIA GeForce GT 220  1024MB 1280 x 1024
NVIDIA High Definition Audio
Nr: 1 Model: SAMSUNG HD103SJ ATA Device
Nr: 2 Model: ST3160812AS ATA Device
Nr: 3 Model: Generic- Compact Flash USB De

Offline SoftAid

  • Administrator
  • Ambassadeur
  • *****
  • Berichten: 20.470
  • Geslacht: Man
  • Nobody is perfect, not even me...
Re: Body (inhoud) van mail in Outlook niet zichtbaar
« Reactie #1 Gepost op: 13 april 2025, 15:29:55 »
Hallo Marckske,

Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen om het probleem in Outlook op te lossen:

Controleer de weergave-instellingen – Soms kan Outlook de inhoud van e-mails verbergen als de weergave-instellingen verkeerd zijn ingesteld. Probeer te schakelen naar een andere leesweergave of te kijken of er filters actief zijn.

Opstarten in veilige modus – Je kunt Outlook openen in veilige modus door outlook.exe /safe uit te voeren via de Windows-opdrachtprompt. Hiermee kun je checken of een invoegtoepassing het probleem veroorzaakt.

Cache wissen – Soms helpt het om de cache van Outlook te wissen. Dit kan door het e-mailaccount te verwijderen en opnieuw toe te voegen.

Opmaakinstellingen controleren – Het kan zijn dat de e-mail HTML-, RTF- of platte tekst-opmaak heeft die niet goed wordt weergegeven. Kijk in de e-mailopties of alles correct ingesteld is.

Bijlagen of externe inhoud toestaan – Als de e-mail externe inhoud bevat, kan Outlook die blokkeren. Kijk in de instellingen of beveiligingsopties dit filteren.

Outlook bijwerken – Zorg dat je de nieuwste updates hebt, want soms lossen updates bugs op die dit soort problemen veroorzaken.

Als niets helpt, kan het ook de moeite waard zijn om te testen of de afzender een specifieke codering gebruikt die Outlook niet goed interpreteert.

Succes,

:) SoftAid :)             
Maximum grootte bijlagen vergroot naar 4 MB
Dubbelposten, het posten op verschillende forums van dezelfde vraag, dient op
voorhand gemeld te worden, met een link naar het topic op de andere site.
Overtreding van deze regel kan bestraft worden met verbanning !

 


www.combell.com