Toch vlugger opgelost dan ik dacht.
Heb een hele dag heleboel scripts aan het uitproberen geweest maar niks lukte, tot ik vanochtend mijn oud programmaatje nog eens uittestte: en success!
Probleem was dus dat de firma hier even was overgeschakeld op Acrobat 11. en blijkbaar lukt dat sofware matig niet in ons Citrix-serversysteem.
Dus onlangs terug overgeschakeld naar acrobat 9. voor bepaalde zaken.
Toch bedankt om even te kijken.
Public Sub PrintAttachments()
Dim Inbox As MAPIFolder
Dim Item As MailItem
Dim Atmt As Attachment
Dim FileName As String
Dim i As Integer
Set Inbox = GetNamespace("MAPI").GetDefaultFolder(olFolderInbox).Parent.Folders.Item("Acties")
For Each Item In Inbox.Items
For Each Atmt In Item.Attachments
' all attachments are first saved in the temp folder C:\Temp. Be sure to create this folder.
FileName = "C:\Temp\" & Atmt.FileName
Atmt.SaveAsFile FileName
' please change the program folder accordingly if the Acrobat Reader is not installed on drive C:
Shell """C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 10.0\Reader\AcroRd32.exe"" /N /T """ + FileName + """", vbHide
Next
Next
Set Inbox = Nothing
End Sub