« Reactie #110 Gepost op: 28 november 2005, 19:56:36 »
Hoi Poolsterhof,
Ben blij dat je probleem van de baan is, dat exporteren is niet zo mijn ding maar dat komt wel van collega's, maar kun je die wachtwoorden niet opvragen.
Als alles in orde is met de wachtwoorden zou ik Outlook deïnstalleren via de office CD.
Want je grote probleem zat hem in het postvak IN.
Koarle
hallo,
ik denk nu te weten wat de oorzaak is van de mededeling: Er wordt vanuit een programma geprobeerd enzovoort .....
Ik heb namelijk op een andere PC Spamnet van Cloudmark geinstalleerd, de Beta versie 1.0 en zie, nadat dit programma actief werd kreeg ik daar ook de mededeling: Er wordt vanuit een programma geprobeerd ..... Vervolgens heb ik bij opties van Microsift Outlook op het tabblad Spamnet het vinkje weggehaald bij 'Enable Spamnet' weggehaald en ziedaar, de mededeling: Er wordt vanuit een programma geprobeerd .... blijft weg als ik nieuwe email ontvang. Kennelijk werkt Microsoft Outlook dus niet zo goed samen met de beta versie van Spamnet van Cloudmark.
Gelogd
P4VP-MX ASUSTeK Computer INC., S3 ProSavage DDR, Windows XP, Prof, SP3, Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.80GHz, 239 MB RAM, HDD:78 GB, NTFS, zonnet, Antivir, Internet Explorer 8.0.6001.18702IC, Microsoft Outlook