Help!

PC-Problemen?
De vrijwilligers van Oplossing.be zoeken gratis met u mee!

Hulp bij posten

Recente topics

Auteur Topic: identiteitsaanmelding  (gelezen 4170 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

k bar 12

  • Gast
identiteitsaanmelding
« Gepost op: 20 maart 2002, 20:16:13 »
:(telkens ik outlook6 open verschijnt er identiteitsaanmelding,hoe kan ik dit verwijderen?Dank u

Offline Linda

  • Ambassadeur
  • *****
  • Berichten: 1.405
  • Geslacht: Vrouw
Re: identiteitsaanmelding
« Reactie #1 Gepost op: 21 maart 2002, 16:24:53 »
Telkens als ik Outlook Express 6 mijn email ophaal vraagt hij om mijn paswoord:

- Start- uitvoeren - Intypen: Regedt32

- Zoek hier de volgende sleutel-[key]-

     HKEY_Current_USER\Software\Microsoft\Protected Storage System Provider.

- Klik met de rechtermuisknop op deze sleutel en selecteer: Permissions.

- Ga naar het Tabblad Advanced. Controleer of de "gebruikersnaam" een volledig control access heeft.
     Haal het vinkje weg bij: "Inherent from Parent User".
     Selecteer hier voor: Replace permission entries.

- Klik op OK.

Herhaal deze stappen 3 t/m 5 bij elke sub-key die beschreven staat in
Protected-Storage-System-Provider-Registry-Key. Voorbeeld van een Sub-Key:

  S-1-5-21-1085031214-1202660629-1708537768-1003

Wanneer je deze stappen allemaal hebt uitgevoerd, kun je de Protected
Storage System Provider Key verwijderen door op Delete te drukken in het
EDIT-MENU.

Nu krijg je de volgende melding:

Registery Editor will Delete the Currently Selected Key and all the
Sub-keys.
Wilt u doorgaan?

Klik op Ja en alles is voltooid.

Open Outlook en vul nu de wachtwoorden in en vink : wachtwoord onthouden in.




Windows Vista Home Premium - Dual Core 6400  @ 2,13 GHZ - NVidia Geforce 7100 GS - 2 GB - IE 7.0 - Office 2007- Avast
-Telenet

Offline Base

  • Nieuw lid
  • Berichten: 7
Re: identiteitsaanmelding
« Reactie #2 Gepost op: 23 april 2002, 21:29:04 »
Ga in outlook express naar bestand/identiteiten/identiteiten beheren.. en vink aan "deze identiteit gebruiken als u het programma opstart"

Is het probleem hiermee opgelost of begrijp ik het verkeerd?
Gelieve uw systeemgegevens in te vullen. Klik HIER voor meer informatie.

 


www.combell.com