Hallo mensen,
Ik heb ook "krak" hetzelfde probleem, exact wat de threadstarter heeft: Outlook 2007, Windows 10, Telenet. Op een zeker moment kreeg ik een foutbericht: "de server heeft uw account afgewezen" of zo. Ik heb al de accountinstellingen al een paar dozijn keer herdaan, maar totnutoe geen succes. Ik heb al meerdere keren naar Telenet gebeld maar afgezien van dat ze je daar een uur aan de telefoon laten hangen, word je daar alleen verwezen naar een pagina uit hun Help programma, waar je niet wijzer van wordt.
In de Telenetshop kreeg ik te horen dat de account helemaal moet hernieuwd worden, maar dat eerst een volledige backup van je hele Outlook met alle berichten en Agenda moet gemaakt worden, daarna de herinstelling en dan pas kun je opnieuw aanmelden. Dat kan ik niet alleen, enfin ik weet niet hoe ik daaraan moet beginnen, tenzij iemand me haarfijn uitlegt hoe dat moet... Ofwel moet ik m'n desktop helemaal afkoppelen en naar de Telenetshop slepen (te voet, heb geen auto) en het hen laten doen, en dan flink betalen, natuurlijk.
Daarom ben ik nu hevig op zoek naar hulp om het tóch zelf te kunnen oplossen.
Het schijnt dat er iets in de Telenet configuratie ingevoerd is, rond halverwege maart, wat bij iedereen -of toch ontzettend velen- dit probleem heeft veroorzaakt. het regent mails met dat probleem op de site van Telenet, maar Telenet zélf steekt geen poot uit om te helpen. Het heeft iets met de beveiliging te maken.
Dus, zit ik samen met zeer velen te hopen op hulp!