Hoi Urbain,
Je weet, ik durf nogal eens ambetant en vervelend uit de hoek komen , he.
Wel, ik vermeod dat je router er niet zo heel veel mee te maken gaat hebben.
ALs ik jou was, zou ik eens beginnen met je accounts te controleren en aan te passen, en dan vooral de servers.
Hoeveel accounts heb je aangemaakt? Allemaal met de pandora servers?
Verander deze eens in
in.telenet.be en uit.telenet.be. Ik heb een goede vriendin waar ik een tijdje geleden
bijna ruzie mee had omdat ze dacht dat ik niet reageerde.
De problemen waren identiek zoals bij jou. Ze was zich van geen kwaad bewust, omdat het toeval wilde dat het alleen bij mij gebeurde. (Samenloop van omstandigheden?) Nadat ze alles veranderd had in
telenet , is er geen enkel probleem meer, en is alles terug koek en ei.
Je kan, als je moest twijfelen, je huidige account(s) eerst exporteren en opslaan, voor het geval dit toch niet de oplossing zou zijn. Dan kan je je huidige achteraf gewoon terug importeren.
groetjes