Hallo Pierre1995,
Er zijn veel mogelijke oorzaken voor dit wat er gebeurt, maar ik moet je toch waarschuwen dat WLM al jaren niet meer ondersteund wordt door Microsoft. Ik heb hetzelfde als jij ondervonden na een Microsoft Update enkele weken geleden.
Ik heb intussen een ander programma als mail-client geïnstalleerd en nu werkt mijn mail weer.
WLM heb ik nog proberen te herstellen, maar niets lukt.
Ik wil niet beweren dat beide problemen dezelfde zijn, maar beter dat je dit al weet.
Bij welke provider ben, je? Als je bijvoorbeeld bij Telenet zit, dan kan je via "MijnTelenet" je mails beheren.
Maar daar is WLM natuurlijk niet mee geholpen.
In WLM kan je via "Accounts", "Eigenschappen", "Geavanceerd" eens naar de poortnummers die naar de server verwijzen kijken:
Zorg dat er voor "Uitgaande mail (SMTP)" het poortnummer
587 staat.
Haal het vinkje weg bij: "Voor deze server is een beveiligde verbinding (SSL) nodig"
Indien je een aanpassing hebt moeten doen, klik dan daarna op OK, en sluit WLM af.
Herstart WLM, en kijk of je nu mails kan verzenden.
Graag je reacties (en zo veel mogelijk info)
SoftAid