Help!

PC-Problemen?
De vrijwilligers van Oplossing.be zoeken gratis met u mee!

Hulp bij posten

Recente topics

Auteur Topic: mailen  (gelezen 2177 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mailster

  • Gast
mailen
« Gepost op: 23 februari 2002, 01:59:28 »
Hallo,

Ik kan mailen (verzenden) maar niks ontvangen,
wat is er fout, bij incredimail loopt alles vlot, groetjes,

Chantal

Offline admin

  • Ervaren lid
  • ***
  • Berichten: 465
  • Overal is een oplossing voor!
Re: mailen
« Reactie #1 Gepost op: 23 februari 2002, 02:35:09 »
Beste chantal,

Ik lees daarnet op het forum van Microsoft Internet Explorer
dat u daar ook een bericht had geplaast, gelieve niet 2 berichten met dezelfde inhoud te plaatsen want dit kan zeer verwarrend zijn zowel voor u als de andere bezoekers. (ik heb dat bericht verwijderd omdat dit het forum voor e-mailproblemen is)

Maar we zullen uw probleem natuurlijk proberen op te lossen maar daar moet ik nog wel wat bijkomende informatie voor hebben. Graag zou ik willen weten wat uw internetprovider is, is dit bv Telenet, Skynet,... Want ik denk dat uw instellingen verkeerd zijn en als u mij uw internetprovider kan vertellen kan ik u de juiste instellingen doorgeven.

Met vriendelijke groeten,
Webmaster :) ;) :D

Rindert

  • Gast
Re: mailen
« Reactie #2 Gepost op: 23 februari 2002, 03:04:00 »
Beste,
Ik zie dat uw e-mailadres op @pandora.be eindigd dit betekent dat u bij Telenet aangeloten bent. Dan zijn de instelling voor het versturen van e-mail het volgende. U opent Outlook. Vervolgens klikt u op extra in de taakbalk dan op accounts. Dan klikt u 2 maal op uw e-mailadres dat verschenen is (dit is waarschijnlijk "in.pandora.be" Als u dit gedaan heeft ziet u een venster open springen. en dan klikt u op het tabblad servers. Hier moet u dan uw instellingen veranderen:  bij uitgaande e-mail moet dan dit komen te staan: out.pandora.be

U moet dus deze gegevens hebben ingevult (uw accountnaam en passwoord moeten wel die van u zijn) (zie foto)


Indien het om een ander e-mailadres gaat dan @pandora.be gelden deze instellingen niet en moet u zoals de webmaster zegt uw internetprovider even melden.

Suc6
groeten Rindert

Chantal

  • Gast
Re: mailen
« Reactie #3 Gepost op: 01 maart 2002, 20:57:38 »

Hallo webmaster,

Mijn probleem is nu het volgende, yahoo heeft mijn mailadres gebouncerd, wat doe ik verkeerd? Nochtans is mijn mailadres
marie.duquesne@pandora.be, kan het zijn dat mijn
computermaker daar misbruik van maakt om te kunnen
komen, want gisteren is ie geweest, en van de morgen
ging nog alles tot nu ben ik weer gebouncerd, hoe moet
ik een nieuw mailadres aaanvragen?? Ik denk dat dit de
oplossing is, mijn provider is Telenet (pandora).
Graag uw mening hierover of u mij kunt helpen!
Bedankt alvast, incredimail is nu verwijderd, had er teveel
problemen mee!
Chantal

 


www.combell.com