Help!

PC-Problemen?
De vrijwilligers van Oplossing.be zoeken gratis met u mee!

Hulp bij posten

Recente topics

Auteur Topic: Opstarten Outlook express 5  (gelezen 1467 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ldhondt

  • Nieuw lid
  • Berichten: 1
  • De Oplossing!
Opstarten Outlook express 5
« Gepost op: 25 september 2002, 17:13:58 »
Hallo,

Bij het opstarten van Outlook Express 5 (provider Telenet), krijg ik onmiddellijk volgende alert:

"Msimn heeft een fout veroorzaakt in DIRECTDB.DLL.
Als er zich problemen blijven voordoen start u de computer opnieuw op"

Sluiten van dit window heeft als gevolg dat Outlook óók afgesloten wordt.

Enig idee?

Alvast bedankt, Lut
Gelieve uw systeemgegevens in te vullen. Klik HIER voor meer informatie.

Offline Verygoodman

  • Ambassadeur
  • *****
  • Berichten: 1.475
  • domme vragen bestaan niet ,domme antwoorden wel
Re:Opstarten Outlook express 5
« Reactie #1 Gepost op: 25 september 2002, 18:52:53 »
ik hoop dat je hier iets aan hebt

https://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q225867


[mod]
url-tags geplaatst ;)
[/mod
groetjes verygoodman

Windows ME, Workst, Intel(r) Celeron(tm) processor, 128 MB RAM, HDD:9 GB, FAT32, Internet Explorer 6.0, Outlook Express, Skynet , AVG

 


www.combell.com