aangezien je het wel nog in je map identies ziet staan, stel ik voor dat je de volgende oplossing volgt:
Hoe maak ik een backup van mijn Outlook Express?
Velen onder ons zijn het al tegengekomen.
We hebben problemen en doen een format c.
Maar ook al onze berichten zijn verdwenen.Nochtans kan je gemakkelijk een back-up maken van je mailprogramma.
Open Outlook Express.
Klik op het menu “Extra” en kies voor “Opties”
Klik het tabblad “Onderhoud” aan en klik op “Archiefmap”
Een dialoogvenster opent en je ziet
op welke locatie je ‘Outlook Express” zich bevindt
Selecteer nu deze verwijzing en duw CTRL+C om deze gegevens te kopiëren
Klik nu op annuleren en sluit je Outlook Express
Via Start – Uitvoeren ,plak je de net gekopieerde gegevens met CTRL+V en klik op OK.
Je krijgt nu een venster te zien met al je e-mailfolders.
In het menu “Bewerken” kies je “ Alles selecteren”
Terug in het menu “Bewerken” kies je nu “ Kopiëren” en sluit de map.
Klik nu rechts op een leeg stukje van je bureaublad en kies voor “Nieuw” en kies voor “Map”
Geef een naam aan die map en duw op enter
Open de juist gemaakte map en via het menu “Bewerken” kies je voor “ Plakken”. Sluit nu de map
Kopieer deze map naar een diskette of een cd, maar bewaar ze in elk geval goed.
Hoe gebruik je nu die back-up van je e-mails?
Kopieer deze map naar je harde schijf.
Open Outlook Express, kies voor het menu “Bestand”, “Importeren”, “Berichten”
Selecteer Microsoft Outlook Express 6 (kies voor de versie waarin je back-up gemaakt is) en klik op “Volgende”
Kies voor “E-mail uit een OE6 ( afhankelijk van je versie 5, of 6…) archiefmap importeren
Klik op “OK” en zoek de map op die je net op je harde schijf hebt geplaatst. Selecteer die map en kies voor “Volgende”
Ziezo, je mailprogramma is terug in orde.