Hallo Arnold,
Dat je wou helpen dat is wat telt
Wat betreft gebruik zie ik niet zo dadelijk veel verschil tussen beide.
Maar ik heb eM Client ook nog niet kunnen testen, er scheelt nog iets aan de accountinstellingen.
Alles staat identiek aan Thunderbird, maar noppens.
Ik heb er ook nog niet veel tijd in kunnen steken. Te veel problemen met Telenet.
Eerst kwamen meldingen van oplossing.be niet meer binnen.
Uiteindelijk vond ik ze terug in mijn Spam-map van Telenet webmail.
Daar ben ik nu al 10 dagen zoet mee, telefoontje hier, mailtje daar.
Niets hielp om hen het probleem zelfs maar uit te leggen.
Dan Combell ingeschakeld, daar heb ik in totaal een 20 mailtjes van in de map zitten. Resultaat, Telenet zijn fout.
Telenet stuurt mij dan naar de provider waar de website gehost is (comell dus) en als ik zeg dat Combell alles heeft nagekeken aan hun kant, en zeggen dat het de fout van Telenet is, dan zijn ze ineens akkoord dat het bij hen kan liggen.
Maar.... dat moeten ze doorgeven aan een andere dienst enzovoorts enzovoorts. Van het kastje naar de muur....
Gisteren werd ik dan gebeld door technischehulp@telenet en die mevrouw ging er werk van maken. Voor de zoveelste keer moest ik een deel van die mails (die verkeerd terecht kwamen) opsturen naar hun, en warempel, in de namiddag kwam er 1 mail van oplossing in de Inbox terecht, hoera. Daarna werd het stil en ontving ik geen mails meer van oplossing, in geen enkele box. Dat is nu nog steeds zo, en ik ga nu maar weer aan het bellen slaan, want op mijn mails van gisteren krijg ik een reactie: 16/04/21 08:32
Naar aanleiding van ons contact gisteren en uw daarop volgende mails test ik even of deze mail al dan niet bij u correct wordt afgeleverd. U mag deze mail gewoon negeren, ik neem contact op van zodra ik meer nieuws heb.
We zijn nu 10:10 en er is nog niets gebeurd. Bedroevend.
Afwachten maar...
Groeten,
SoftAid