Hallo iSight,
dank voor je reactie.
Ik had na veel aandringen via via dan toch een antwoord gekregen van Telenet (omdat ik Business klant ben).
Ze stelden voor dat ik moest overschakelen van POP3 naar IMAP, en onder andere: poort 587 (SSL beveiliging AAN) voor uitgaande.
Maar WLM laat mij niet toe op iets anders te kiezen dan POP3.
Als ik voor uitgaande
SMTP poort 587 instel, dan blijven mijn verzonden mails in postvak Uit staan, en worden niet verzonden (met de foutmelding in mijn eerste post)
Als ik bij uitgaande SMTP poort 587 ook SSL aanvink, dan springt het poortnummer automatisch terug op poort 25.
Mijn webmail schijnt wel weer te werken, waarom weet ik niet, dus ik kan weer verder.
Ben er niet gelukkig mee, en vraag mij af of de fout niet bij WLM ligt.
Ik ga eens een ander mailprogramma installeren en daarmee testen.
Alle suggesties zijn welkom.
Dank voor je reactie
SoftAid