Hallo saponi,
Welkom op Oplossing.be
Als je wel mails kan lezen op Outlook, dan opent het programma dus wel.
Ga in Outlook eens naar EXTRA, Accountinstellingen, tabblad E-mail.
In het vak "Naam:" dubbelklik je op jou emailadres (of gebruikte naam).
Er opent nu een venster "E-mailaccount wijzigen".
Vul de volgende gegevens in op het tabblad "Algemeen":
In het vak "Server voor inkomende mail:" imap.proximus.bein het vak "Server voor Uitgaande mail:" relay.proximus.beKlik nu op de knop: "Meer instellingen".
Kies het tabblad "Geavanceerd".
Poortnummer van de Server
Inkomende mail: 993SSL = (een vinkje zetten bij "voor deze server is een versleutelde verbinding vereist")
Poortnummer van de Server
Uitgaande mail: 587Beveiliging:
TLSAuthentificatie:
JaSluit dit venster en klik in het openstaande venster op de knop "Accountinstellingen testen..."
Na het ingeven van je Proximus wachtwoord zal er een test-mail verzonden worden, en zie je of je connectie gelukt is
Succes,
SoftAid