Hallo hekelgem,
met die foutmelding moet je het zeker niet in je instellingen gaan zoeken, die volgens mij trouwens juist staan.
Wat je kan proberen;
!!! maak een backup van je mappen in: C:\Gebruikers\[Gebruikersnaam in te geven]\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail
Open een CMD prompt met Administratorrechten:
Typ CMD in het zoekvenster van Windows, en kies CMD.exe bovenaan, rechtsklik er op en kies voor "Als Administrator uitvoeren.
Comprimeer de mappen in Windows Live Mail op volgende manier: Copieer onderstaande regel:
C:\Windows\system32>esentutl.exe -d "%userprofile%\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail\Mail.MSMessageStore"
(inclusief haakjes) en plak deze in de CMD-prompt achter de C:\Windows>
Druk op Enter. esentutl.exe zal nu de Windows Live Mail database bestand defragmenteren.
Sluit het CMD venster en WLM en herstart de PC.
(ps: ik heb weinig controle of alles juist uitgevoerd wordt, en neem geen verantwoordelijkheid mocht je berichten verloren gaan. Het is dus uiterst belangrijk dat je een goede, werkende backup hebt van je WLM (alle bestanden) en liefst een Image van je C:\- partitie naar een andere schijf met een Image tool als Easeus ToDo Backup.
Succes,
SoftAid