Goed,
hier in bijlage een versie die mogelijk ook uit positie staat bij U, bij mij staat die perfect.
Open Excel via de App's, dus niet via dubbelklikken op de .xlsm.
Maximaliseer je venster (rechts-boven-vierkant-knopje)
Open dan pas deze Met_UserForm_3.xlsm.
KLIK op de knop "UserForm Openen"
Maak er een screenprint van en hang die aan je volgend bericht (Als bijlage)

SoftAid
