Erik of Leo zullen hier hun tanden wel eens in vast bijten
Tot nu toe heb ik er in iedergeval wel uitgebreid naar gekeken...
Clauslouis, Ik denk dat er wel iets mee te doen is, maar volgens mij niet heel simpel. Heb ik toch alvast een paar vraagjes...
1) Blijft je kalender zoals die nu is. Dus met deze 2 personenen? Of is dit slechts een voorbeeld en heb je 'm straks voor 20 man (M/V
) nodig?
2) Waarom heb je dit überhaupt nodig als je toch al je gegevens al in je kalender hebt staan en je totalen in het verzameldeel?
3) Waar moet die regel dan geplaatst worden? In de sheet 'Clauslouis'?
4) Als je uit je kalender een code verwijdert, wil je zeker ook dat 'ie uit je overzicht verdwijnt?
5) Als je vakantie hebt, en je bent bijvoorbeeld 4 weken weg, moeten er dan 28 entries geplaatst worden? (namelijk iedere dag 1x)
Als je mijn mening vraagt, zou ik zeggen dat het simpeler is om dit ff met de hand te doen dan dit te gaan automatiseren (in iedergeval met de basis die je nu hebt).
Groet, Leo