« Reactie #2 Gepost op: 13 maart 2009, 17:23:42 »
Voer misschien de SystemFileChecker eens uit. Dat controleert of alle systeembestanden wel goed/geldig/oke zijn. Als die java-applicatie met de bewuste DLL heeft gerotzooid, kan Windows er problemen mee krijgen. SFC (SystemFileChecker) kan dit verhelpen. Voorwaarde is dat je een Windows-Installatieschijf bij de hand hebt.
Uitvoering: meld je aan met Administratorrechten. Ga naar uitvoeren en typ in cmd . Typ in de cmd sfc /scannow . Laat het rustig scannen en als het vraagt om een bestand te kopiëren, steek dan de Installatieschijf in je PC en laat het doen.
Vriendelijke groet,
Wouter
Gelogd
Windows Vista H Premium SP2, XP Home/Pro SP3, 7 Professional, 2K Prof, Ubuntu 9.10, Server 2K3 R2 &2K8 R2 Enterprise, Win 98 SE, MSE, ASUS P7P55D-E, Core i5 760 @ 3,76 GHz, CoolerMaster 212, Kingston 4GB DDR3, Geforce 8500 GT, Velociraptor 150GB +Caviar Blue 500 GB, 2x DVD-RW, WLan 802.11G, PSU 550