Beste Stegisoft ,
ik heb de laptop teruggestuurd naar en Acer
toen ik deze terug kreeg zat er een brief bij dat ze het moederbord hadden vervangen
ik heb de laptop dan terug geconfigureerd naar mijn wensen , inclusief Chrome
resultaat bluescreen , zelfs herhaaldelijk
vanalles geprobeerd , chrome verwijderd
nog steeds niet beter
dan laptop maar weer terug gestuurd naar Acer
zij stuurde mij een mail dat de laptop bij hen perfect werkte
toen ik hem terug kreeg , terug geconfigureerd , met als resultaat , Bluescreen
blijkbaar was er iets mis door een update van windows en werkte deze niet meer met mijn driver voor het wireless internet
dan maar een bericht geplaatst op Oplossing.be
advies van Softaid
systeemherstel uitvoeren
dit heb ik 2 maal gedaan plus een update van de driver voor het wireless internet en tot hiertoe werkt alles terug perfect
zie ook
https://www.oplossing.be/netwerk-en-internetproblemen/blue-screen-43949/msg226339/?topicseen#newBedankt voor de moeite Stegi
Nio