Hallo Bert,
dat ziet er al goed uit.
Sommige services van de malware zijn schijnbaar niet verwijderd door Zoek.exe
Voer daarom het volgende handmatig uit:
Ga naar Start - Alle programma's - Bureauaccessoires. (Alternatief: zie beneden:)
Zoek het icoon van het opdrachtprompt (CMD) en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor "
Uitvoeren als administrator" om het opdrachtvenster te openen.
In het CMD opdrachtvenster:
Tik in:
sc stop iSafeKrnlKit en druk op Enter.
Tik in:
sc delete iSafeKrnlKit en druk op Enter.
Tik in:
sc stop iSafeKrnlMon en druk op Enter.
Tik in:
sc delete iSafeKrnlMon en druk op Enter.
Tik in:
sc stop iSafeKrnlR3 en druk op Enter.
Tik in:
sc delete iSafeKrnlR3 en druk op Enter.
Tik in:
sc stop iSafeNetFilter en druk op Enter.
Tik in:
sc delete iSafeNetFilter en druk op Enter.
Tik in:
Exit en druk Enter.
Laat daarna Farban nog een Scan doen (zoals altijd, vanaf het bureaublad en linksklikken en "Als Administrator uitvoeren".
Plaats het log frst.txt in je volgend antwoord.
![Smiley :)](https://www.oplossing.be/Smileys/fire/smiley.gif)
SoftAid
![](https://www.oplossing.be/images/dogrun.gif)
Alternatief:
Klik op Start, typ cmd in het zoekvenster (net boven Start). In de lijst heel bovenaan zie je nu Cmd.exe.
Rechtsklik er op en kies voor "Uitvoeren als administrator".