Microsoft update kan helpen, maar SP2 verwijderen om het daarna opnieuw te installeren zal geen effect hebben...
Als de
Troubleshooter van Maxtor/Seagate je niet kan helpen -->
Terug gaan naar de winkel waar je het toestel gekocht hebt, (eventueel) pc meenemen en hen het laten installeren...
Je kan ook op voorhand contact opnemen met Seagate/Maxtor... (of bij problemen, in de winkel zelf bellen)
Telefoonnummer garantie Seagate/MaxtorWellicht niet van toepassing (maar wie weet??)
Het zou kunnen dat de kabel is beschadigt (slecht contact), verbinding in de behuizing kan losgekomen zijn of zelfs de HD kan kapot zijn...
Aangezien het een nieuwe Externe Schijf is zou ik niet aanraden om ze zelf open te maken (garantie zou kunnen vervallen)
Laat nog eens weten of het een nieuwe Externe HD is of een tweedehands??
Als het een tweedehands EHD is kan je er beter mee naar een deftige pc-winkel gaan en laten testen wat er precies stuk is --> de behuizing of de HD...
Indien het de behuizing is, koop dan gewoon een nieuwe, is een snelle en al bij al goedkope oplossing...
GreetZ,
nero