Hier zijn we terug

na ongeveer één week weer hetzelfde probleem!
in HP smart zie ik de printer (HP Envy 6020e all-in-one) mooi staan met de melding "gereed" maar noppes van printen
ik heb dan een nieuwe zwart cassette ingestoken, denkende 't is weer hetzelfde probleem
maar nee niks printen!!
de technieker van de winkel waar ik hem gekocht heb in december 21 is een week met verlof dus
daar moet ik geen hulp verwachten eigenlijk heb ik reeds meerdere keren problemen gehad met dat ding
wifi verbinding wegvallen maar na herstarten terug ok maar nu niets meer
nochtans schijnt alles ok in apparaatbeheer staat dat de printer goed werkt
maar als ik een rijtje verder kijk zie ik dat de scanner schijnbaar niet ok is :er staat
Dit apparaat start niet. (Code 10)
De aangevraagde opdracht is geen geldige bewerking voor het doelapparaat.ik weet niet wat dit te betekenen heeft zou dit de oorzaak kunnen zijn?hoe moet ik dit oplossen ... ik zoek maar als jullie mij kunnen helpen zou dit welkom zijn
ik heb namelijk die printer bijna dagelijks nodig
reeds bedankt
grtz
ricardo