Help!

PC-Problemen?
De vrijwilligers van Oplossing.be zoeken gratis met u mee!

Hulp bij posten

Recente topics

Auteur Topic: telenet webmail niet meer beschikbaar in avg-browser  (gelezen 53741 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline snottebel1977

  • Lid
  • *
  • Berichten: 17
  • Geslacht: Man
  • niets is onmogelijk als je de oplossing kent
telenet webmail niet meer beschikbaar in avg-browser
« Gepost op: 05 juli 2025, 00:52:31 »
Sinds lang gebruik ik de avg browser. Werkt prima. Vermoedelijk is er met mijn instellingen geprutst, waardoor ik, enkel op de avg browser, geen toegang meer heb tot webmail van telenet. Verder zie ik dat het lettertype ook vreemd aanvoelt. Geen idee wat dit zou kunnen zijn. Voor mijn webmail krijg ik volgende boodschap:
Deze site is niet bereikbaar
https://secure.telenet.be/oauth2/default/v1/authorize?client_id=0oaascawmtlb3wQEx417&response_type=code&redirect_uri=https://webmaillogin.prd.telenet.be/webmail/oauth/callback/okta&state=acccc50c-c00e-4289-93d9-7b6ba96f34f3&nonce=8885f2ff-961f-4c3e-b15d-189b226796a0&scope=openid%20profile%20licenses%20mailbox&code_challenge=y41IgDCyyv4JV71MhIkw_ZLGPHN746csRmLkg2TLXu0&code_challenge_method=S256 werkt even niet, of de pagina kan verhuisd zijn naar een nieuw webadres.
ERR_HTTP2_INADEQUATE_TRANSPORT_SECURITY

Ik heb Norton security lopen op mijn pc (anti-virus)

Geen idee wat dit is. Wie kan me helpen?
Alvast bedankt!

Snottebel1977
Windows 10 Home   NLD 64bit
Pentium(R) Dual-Core  CPU      E6600  @ 3.06GHz 1603
2A94
NVIDIA GeForce G210 512MB 1920 x 1080
Realtek High Definition Audio
Nr: 1 Model: WDC WD4000KS-00MNB0 ATA Device
Nr: 2 Model: Hitachi HDS721010CLA332 ATA Device
C:\ NTFS 918,17GB 50,18GB 4 096MB
AV: Geen antivirus geïnstalleerd
FW: Windows Firewal Enabled: True

Offline SoftAid

  • Administrator
  • Ambassadeur
  • *****
  • Berichten: 20.520
  • Geslacht: Man
  • Nobody is perfect, not even me...
Re: telenet webmail niet meer beschikbaar in avg-browser
« Reactie #1 Gepost op: 05 juli 2025, 10:00:08 »
Hallo Snottebel,

Je hebt het probleem al goed ingekaderd. Maar de oorzaak kan heel variabel zijn.

Probeer mogelijk dit eerst:

Reset AVG Browser naar standaardinstellingen
Dit kan helpen als er met instellingen is geprutst.
Ga naar Instellingen > Geavanceerd > Herstel instellingen naar standaard.

Controleer browserinstellingen
Ga naar Instellingen > Privacy en beveiliging > HTTPS/SSL.
Kijk of er opties zijn om HTTP/2 uit te schakelen of om beveiligingsprotocollen aan te passen.

Schakel tijdelijk Norton’s HTTPS-inspectie uit
Open Norton > Instellingen > Webbeveiliging.
Zoek naar “SSL-inspectie” of “HTTPS-scanning” en zet het tijdelijk uit.
Test opnieuw in AVG Browser.

Als dit niet helpt laat het dan weten, dan haal ik mijn toverstokje er bij  ;) ;D

:) SoftAid :)             
Maximum grootte bijlagen vergroot naar 4 MB
Dubbelposten, het posten op verschillende forums van dezelfde vraag, dient op
voorhand gemeld te worden, met een link naar het topic op de andere site.
Overtreding van deze regel kan bestraft worden met verbanning !

 


www.combell.com