In deze poll wil ik nog eens een ervaring meedelen.
(het is momenteel toch rustig op het forum
)
Zoals met alle electronica, kan er al eens iets kapot gaan.
Nu is er al eens discussie over de service van "den aldi".
Wel, ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.
Ik heb enige maanden geleden een flatscreen (monitor) gekocht. Een viertal weken geleden heeft die ineens de geest gegeven (rare fout: scherm floept aan op halve kracht, werkt tussen de één en de vijf seconden (heeft zelfs nog één keer een hele dag gewerkt), en valt dan terug uit).
Ik heb een mail gestuurd naar het service-center (ik moet wel toegeven dat ik deze keer een dag of twee moeten wachten heb op reactie).
Scherm mogen opsturen met taxi-post op hun kosten, en na tien dagen een spliksplinternieuwe gekregen.
Kennissen met een kapotte digitale camera hadden hem trouwens na drie dagen al terug.
Voor wisselstukken buiten garantie, of voor extra onderdelen (HD, geheugen etc.) ga ik dan weer wel naar de pc-boer. Die is misschien wel iets duurder, maar die mens mag ook iets aan mij verdienen, en woont bovendien iets korterbij?
Smoelsmid