Hey Arnold,
Ja, ben zelf ook al aan het denken geweest dat dat misschien mijn enige resterende optie zal zijn...
Maar ja, ben er ni zo 'happig' op om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen omdat ik niet zeker
weet of ik de huidige configuratie mbt mijn apps en aangesloten devices wel terug in orde ga krijgen...
Ik heb de TV 13 jaar geleden gekocht en in de loop van die 13 jaar zijn er wel wat wijzigingen gebeurd
die ofwel niet door mij maar door mijn ex werden uitgevoerd ofwel wel door mij werden uitgevoerd
maar ondertussen al te lang geleden zijn om me ze nog allemaal te herinneren

.
Ik zie nog wel, ik ga nog eerst wat verder zoeken naar de mogelijke oorzaak en misschien eens een
alternatief account aanmaken op google en daar dan eens mee proberen.
Want desondanks ik 200% zeker ben dat ik de juiste inlog-gegevens opgeef krijg ik steeds de melding
dat mijn email-adres en wachtwoord niet overeenkomen

dus wil ik eens testen of ik het hetzelfde
krijg met inlog-gegevens van een ander account. Als dat het geval is dan ligt de oorzaak effectief bij de
tv zelf en dan zal een reset de enige oplossing zijn.
groetjes,
Bieke