Hallo Ropaya,
Welkom @ Oplossing.be.
Je probleeem is pas opgetreden bij de installatie van je modem. Welke modem dit is zal wel geen rol spelen.
Vraag: Heeft je COM-poort waar je modem aanhangt niet dezelfde IRQ (Interupt Request) als je Beeldschermadapter.
Je kan dit controleren met:
Start->instellingen->configuratiescherm->Systeem->Apparaatbeheer-> Zie je hier gele vraagtekens?
Selecteer je Beeldschermadapter, klik Eigenschappen en zoek de kop Interupt Request. Noteer het nummer.
Klik op Modems. DubbelKlik op je Motorola en klik tabblad modem. Dan zie je welke COMpoort je modem gebruikt. Noteer dit.
Selecteer Poorten (COM & LTP), selecteer de COM poort die je modem gebruikt , klik eigenschappen en zoek de kop Interupt Request. Noteer ook hier het nummer.
Als de IRQ nummers het zelfde zijn, ligt daar de fout.
Laat je iets weten, dan werken we verder aan de oplossing.
SoftAid