Hallo Ines,
voorlopig zou ik de melding, dat je een kabelverbinding hebt met je router, negeren.
Je kan de de router resetten door er de spanning af te halen gedurende 10 seconden, en hem dan opnieuw op te laten starten.
Je kan in je internetinstellingen "Problemen oplossen" gebruiken, mogelijk ziet Windows waar de fout zit.
Je kan via "mijn.telenet.be" je router settings controleren, of daar in "Mijn modem" de modem herstarten.
Bij een gewoon thuisnetwerk zou ik in het configuratiescherm netwerkverbindingen, Telenet-1F99D-Particulier netwerk, Thuisgroep: op
Verbonden klikken en dan in het menu Probleemoplosser voor Telenet-1F99D-Particulier kiezen.
Omdat je ook een VPN-verbinding hebt wil ik toch niet te veel risico nemen met mijn raadgevingen, ik zou niet willen dat de problemen groter worden.
Het feit dat er nog 3 anderen op die router werken maakt het ook niet gemakkelijker...
Je kan ook de helpdesk van Telenet bellen (015 66 66 66), zij kunnen exact zien hoe je modem geconfigureerd is, en veranderingen aanbrengen indien nodig.
SoftAid