71
Excel / Re: Bestand voor genealogie
« Laatste bericht door Genealoog100 Gepost op 28 april 2024, 20:36:40 »Nu kan je ook zien welke acte(n) je reeds bezit als je een naam opzoekt. Ik neem aan dat je zoiets bedoeld.Dit is weer een schitterende aanvulling aan het bestand! ondertussen al een beetje aangepast dot toevoeging van datum. ( en het werkt zonder het naar Sjaak te helpen)
En voor de foutmelding bij het opzoeken van postcodes en gemeenten heb ik ook een paar zaken aangepast, hopelijk is het nu opgelost.Die is er bij mij jammer genoeg nog steeds .
Probeer eens om je keuze op gemeente te plaatsen en dan in input Gentbrugge te tijpen.
Benieuwd wat dit bij jou oplevert. Hier de foutmelding.
Dan nog een vraagje en daar ben ik nog niet klaar voor....
Ik heb optionbuttons toegevoegd aan het allfrm maar hoe krijg ik deze in de vba code in het allfrm. het is zo dat wanneer er een digitale kopij aanwezig is er ja bij digitaal wordt aangevinkt en als er een analoge dan bij analoge een vinkje en bij beide ... allebei aangevinkt dan.
Ach ja terwijl ik aan het onbrengen was van de gegevens, was ik vergeten hoe vaak de aangifte datum en de actuele datum verschillen. Vandaar dat ik er een 2 datum aan toegevoegd heb.
Ik zou deze zelf wel declareren waren het niet dat ik nu me de optionbuttons aan 40 kolommen kom en kolom 34 een kolom is die u hebt gedeclareert in je code.
Kan je me even laten weten hoe ik dit kan oplossen of je me even op het juiste pad zet.
Ben er van overtuigd dat er nog vragen zullen komen en als het je teveel is dit dan ook eerlijk te willen zeggen zodat ik je niet onnodig lastig val.
Alvast bedankt.