Help!

PC-Problemen?
De vrijwilligers van Oplossing.be zoeken gratis met u mee!

Hulp bij posten

Recente topics

Auteur Topic: update  (gelezen 9920 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pierre1959

  • Volledig lid
  • **
  • Berichten: 118
update
« Gepost op: 05 februari 2020, 19:11:49 »
Beste,
Ik heb vandaag een update gedaan van mijn drivers.
Nu merk ik op dat ik op het vergroot glas druk onderaan op mijn bureaublad om iets te zoeken gewoon een zwart beeldje krijg.
Hoe kan ik dit terug instellen.
Hartelijk dank.
Windows 11 Home   NLD 64bit
Intel(R) Core(TM) i3-4370 CPU @ 3.80GHz 1400
H81M-HDS R2.0
Intel(R) HD Graphics 4600 1024MB 1600 x 900
Realtek High Definition Audio
Nr: 1 Model: TOSHIBA DT01ACA100
C:\ NTFS 299,54GB 247,78GB 7 865MB
AV: Windows Defender
FW: Windows Firewal Enabled: True

Offline SoftAid

  • Administrator
  • Ambassadeur
  • *****
  • Berichten: 20.169
  • Geslacht: Man
  • Nobody is perfect, not even me...
Re: update
« Reactie #1 Gepost op: 05 februari 2020, 21:24:16 »
Pierre,

werk je systeemgegevens eens bij, want die staan nog op Windows XP ....  0:-)

Profiel - Forumprofiel - Handtekening

Of klik op "Jou gegevens" in het menu links om een tool te activeren die je profielgegevens ophaalt.

:) SoftAid :)             
Maximum grootte bijlagen vergroot naar 4 MB
Dubbelposten, het posten op verschillende forums van dezelfde vraag, dient op
voorhand gemeld te worden, met een link naar het topic op de andere site.
Overtreding van deze regel kan bestraft worden met verbanning !

Offline Ex-lid

  • Oplosser
  • ****
  • Berichten: 670
  • Geslacht: Man
  • dit lid is verbannen
Re: update
« Reactie #2 Gepost op: 06 februari 2020, 08:01:27 »
Citaat
Ik heb vandaag een update gedaan van mijn drivers.
Ik zou je in de hoek moeten zetten met twee grote ezelsoren op je hooft. :D 0:-)
De gouden regel met drivers is, als het werkt blijf ervan af.
Dit gezegd zijnde .
Deze fout komt niet door een driver update maar door een Windowsupdate
Wat ik er heb over gelezen.
De oorzaak lijkt verband te houden met het feit dat Microsoft de ouderwetse Win32-code van Search heeft veranderd in de WinRT/UWP/JavaScript-zooi.
Dit is uitgevoerd door het Bing team en die hebben niet de nodige C++ kennis in huis.
Je kan het volgende proberen.
Klik op de Windows +R toets combinatie en typ regedit in het venster.
navigeer naar :
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Search
Als  BingSearchEnabled nog niet bestaat doe het volgende:
Klik met de rechtermuisknop op het pictogram Search en kies Nieuw -> DWORD (32-bits)-waarde . Geef de nieuwe waarde de naam BingSearchEnabled
Volgende stap:
Dubbelklik op BingSearchEnabled  om het eigenschappenvenster te openen. Het getal in het vak "Waardegegevens" moet "0" zijn. Klik op OK om verder te gaan.
Onder BingSearchEnabled zou u CortanaConsent moeten zien. Dubbelklik op deze waarde om het eigenschappenvenster te openen. Verander de "Waardegegevens" in "0".
Als u CortanaConsent niet ziet, maakt u het aan door dezelfde stappen te volgen als die welke u eventueel gebruikte om BingSearchEnabled aan te maken.
Sluit de register editor en herstart de pc.
Vooraleer je begint, exporteer eerst je register naar je bureaublad (in de register editor Bestand -> exporteren.)
Moest je iets fout hebben gedaan kan je je register gewoon terugzetten.

Offline pierre1959

  • Volledig lid
  • **
  • Berichten: 118
Re: update
« Reactie #3 Gepost op: 06 februari 2020, 09:34:17 »
Hoi,
Met deze bedankt om de hulp.
Toen ik de pc van morgen op startte werkte alles terug.
Doch bedankt voor de info.
Groetjes
P
Windows 11 Home   NLD 64bit
Intel(R) Core(TM) i3-4370 CPU @ 3.80GHz 1400
H81M-HDS R2.0
Intel(R) HD Graphics 4600 1024MB 1600 x 900
Realtek High Definition Audio
Nr: 1 Model: TOSHIBA DT01ACA100
C:\ NTFS 299,54GB 247,78GB 7 865MB
AV: Windows Defender
FW: Windows Firewal Enabled: True

Offline Ex-lid

  • Oplosser
  • ****
  • Berichten: 670
  • Geslacht: Man
  • dit lid is verbannen
Re: update
« Reactie #4 Gepost op: 06 februari 2020, 09:41:09 »
Klopt, Microsoft had gisteren het probleem opgelost, bij de meeste is het automatisch terug in orde gekomen maar in sommige gevallen moest het manueel gebeuren, ik dacht dat jij een van de uitzonderingen was.
Mooi dat het is opgelost en dank voor de terugkoppeling.

 


www.combell.com