Ik zou daar ook meteen een webapplicatietje voor verzinnen. Heel erg ingewikkeld hoeft dat niet te zijn.
En...zoals Firebirdy aangeeft er zijn er die gratis zijn.
Het enige wat je moet doen is webspace huren. Vaak krijg je dan een lijst te zien van wat je allemaal kan installeren.
Een voorbeeld =>www.mijnhostingpartner.nl -> daar heb je nService
nService powers an easy to use help desk and support website. End users come to the self help portal to search the knowledge base, submit service requests and check their status. Service technicians use the website to publish knowledge, list, assign, respond to, resolve and close service requests. Other features include email integration, customizable web pages, reports, multiple service management, product catalog, asset management, service billing, service level agreement, request workflow, Active Directory integration, and more. This free edition allows one concurrent technician and unlimited end users. Technicians are users who can respond to requests from other users. There is no limit on the number of users or technicians that you can create and store in the database. This free edition would display a small google ad to guest users once you have more than 100 requests.
bij
https://www.web-oke.nl/ las ik dat iemand OsTicket succesvol gebruikt.
Je kan het zeker ook in access maar t lijkt me te weinig interactie voor je klant (tenzij je je access (of mssqldatabase) ookop internet zet.