Hallo Secuboy,
De enige oplossing die ik zie is het schrijven van een macro die het werk voor jouw doet.
Ik zou wel slechts 1 Excel document aanmaken met 1 folder per werkblad.
Stel dat je dan je klanten ook in 1 excel file staan hebt, dan kan je volgende doen. Veronderstel dat naam klant in kolom 1 staat, straat in kolom B en gemeente in C.
Je file folders staat op C drive.
Copieer dit in de klantenfile.
Sub klant()
For i = 1 To Workbooks("klant.xls").Sheets("Sheet1").[a65536].End(xlUp).Row
Workbooks.Open Filename:="C:\folders.xls"
For j = 1 To Workbooks("folders.xls").Worksheets.Count
Workbooks("klant.xls").Activate
klantnaam = Range("a" & i).Value
Range("A" & i & ":C" & i).Select
Selection.Copy
Windows("folders.xls").Activate
Worksheets("sheet" & j).Select
Range("A22").Select
Selection.PasteSpecial Paste:=xlAll, Operation:=xlNone, SkipBlanks:=False _
, Transpose:=True
Next j
fileSaveName = Application.GetSaveAsFilename(initialfilename:=klantnaam, _
fileFilter:="Excel Files (*.xls), *.xls")
ActiveWorkbook.SaveAs Filename:=fileSaveName
'message als men Cancel drukt
If fileSaveName = False Then
MsgBox "De file wordt niet gesaved "
End If
Next i
End Sub
Groeten,
Mikael
PS: er kan wel nog wat aan verbeterd worden, maar ik had niet veel tijd. Andere liefhebbers ?