@ Poetsj,
Kredietkaartaflossingen mag je niet in je budget "Betalingen" opnemen, want dat zijn geen uitgaven.
Misschien 40% van al je uitgaven worden gedaan met Creditcard, dus zo ga je die dubbel tellen.
CreditCard-kosten, intresten, bankkosten... dat zijn wel echte onkosten.
Je werkblad "Budget Overzicht" heb ik vergrendeld zonder wachtwoord, hier mag je normaal niets handmatig invoeren.
Als je in dat blad wijzigingen aanbrengt, vergrendel het dan achterna.
Kan gebeuren he , dat zijn de neveneffecten van het ouder worden....
Wees er maar gerust in....
ik ken nog geen 10% van de mogelijkheden in Excel...
Ik ook niet, maar een eenvoudige oplossing voor JOU probleem was snel gevonden:
Kolom D:E gekopieerd en geplakt in F:G; H:I; J:K; L:M; N:O
Daarna op de ganse kolom F = Zoeken JAN en vervangen MRT = 66 rijen aangepastDitzelfde voor de 9 overblijvende kolommen FEB ->APR , JAN ->MEI, FEB ->JUN , enzovoort.... en klaar was kees...
Ik heb de rij met maand-namen ook vastgezet op rij 3, dan zie je ze steeds bovenaan.
Graag gedaan
SoftAid