Goedemorgen,
bijgevoegd een hele simpele versie van mijn bestand om mijn vraag duidelijk te maken.
Ik heb een werkmap met verschillende bladen.
Nu heb ik een tabblad ASSORTIMENT, daarnaast een tabblad VERBRUIK hierop vul ik met behulp van een lijst, welke zijn data heeft vanuit het tabblad ASSORTIMENT, wat Klaas, Piet en Jelle hebben gekocht bij mij.
Op het TABBLAD rekening zou ik graag zien dat alles keurig netjes onder elkaar wordt gezet om uit te printen.
Bijvoorbeeld, bij klaas zie je op het tabblad VERBRUIK dat de cellen, B3, B4, B7, B8, B10, B11, B12 en B13 leeg zijn.
Hoe kan ik het nu bijvoorbeeld zo krijgen dat de 4 items van Klaas automatisch op het tabblad REKENING netjes onder elkaar in de cellen A2, A3, A4 & A5 komen?
Ik hoop jullie mij kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Berry.
- het zijn fictieve namen -