Hallo iedereen,
Wie kan mij helpen met volgende:
Wij hebben geen ERP pakket dus alles gebeurt in excel.
Voor het bijhouden van onze leverbonnen en de bijhorende factuur gebruiken wij een bestandje zoals hier bijgevoegd. Bedoeling is om de leverancier te kiezen (ik maak daar dan later ook nog een lijst voor via gegevensvalidatie) en door de gekozen leverancier, bij artikelomschrijving enkel nog de keuze te hebben uit de artikels van die specifieke leverancier (dus via indirecte gegevensvalidatie). Tot daar alles gelukt.
Mijn probleem: in catalogus worden alle artikels bijgevoegd naar mate ze gebruikt worden. Maar voor de indirecte gegevensvalidatie moet er een tabel zijn per leverancier met de bijhorende artikels. Ik heb nu "gefoefeld" met draaitabellen op catalogus (uiterst rechts), maar het is onbegonnen werk om voor elke leverancier een draaitabel te maken en telkens men een artikel bijvoegt de draaitabellen te gaan vernieuwen. Ook krijg ik in mijn keuzelijst een stuk blanco. Hoe kan ik dit allemaal oplossen?
Dank alvast.
Conejo