Hallo iedereen,
Ik kreeg deze site van een collega die zei dat hier een aantal Excel genieën rond zwerven.
Ik ben zelf niet goed genoeg met excel om iets in elkaar te zetten wat voldoet aan mijn eisen. Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen.
Op mijn werkplek werk ik met een aantal collega's. Wij hebben allemaal een aantal taken maar ook gezamenlijke taken. Om dit bij te houden en om niks te vergeten wil ik graag een takenlijst bijhouden.
Op onze computers kunnen wij geen programma's installeren maar Excel staat er wel op. Een online takenprogramma zoals Wunderlist mag weer niet omdat dit online staat. Ik ben wel heel erg fan van Wunderlist en ik zou graag zoiets willen hebben.
Belangrijk is om verschillende collega's hun eigen taken lijst te geven. Maar bijvoorbeeld ook een algemene takenlijst voor gezamenlijke taken. Daarnaast een totaal overzicht van alles samen en een teller van de taken van vandaag en voor deze week bijvoorbeeld.
Er moeten taken aangemaakt kunnen worden die zichzelf automatisch herhalen per dag, week, maand. dat als je op voltooid klikt dat er automatisch een nieuwe taak aangemaakt wordt voor de week daarna.
Zoals ik al zei Wunderlist is een voorbeeld maar helaas mogen wij dit niet gebruiken en de offline versie kan niet geïnstalleerd worden.
Weet iemand of er zoiets bestaat of mogelijk is? en waar zou ik dit kunnen vinden?
Alvast bedankt voor jullie reacties.